First  Prev  1  2  Next  Last
How Do You Shake Off A Lost?
Posted 4/9/08
How Do You Shake Off A Lost?

Me....losing doesn't have a big affect on me. but this one time when my bball had a tournament all the starters were crying while the "bench warmers" were just like who cares cuz they knew they weren't the reason they lost. if i do lose though i'll just wait for revenge
Posted 4/9/08
I'll feel bad for a minute then try harder the next time.
Posted 4/9/08
I guess it just depends when I used to play softball and we lost I used to get really pissed off lol.
5719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/9/08
Ban the fuckers.
36001 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Shinigami Realm [...
Offline
Posted 4/9/08

voidlugiron wrote:

Ban the fuckers.


XD WTF!?! You can't just ban people in life. XD
36566 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Corner of No and...
Offline
Posted 4/9/08
erm....Ben&Jerry.
5719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/9/08

MogiMogiGirl wrote:


voidlugiron wrote:

Ban the fuckers.


XD WTF!?! You can't just ban people in life. XD


Well for one the post never said it had to be IRL,
Secondly there is always the choice of ignoring them which is pretty much the same as banning.

For everything else there is /banlast
3053 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Box
Offline
Posted 4/9/08
I'll feel crappy for a little, then I'll put more effort into the next try.
Posted 4/9/08
look at the positive side of things... well if there is one.
Posted 4/9/08

n_n303 wrote:

o.O

i'd probably feel depressed for atleast 5-8 minutes...depends.. and then i'd get over it. I'm not a person to dwell on a game

when i first clicked the link i thought you were talking about loss of a person. Now if someone died, i'd go into depression for atleast a few months =____=;


i think some one made that thread already
Posted 4/9/08

Your_Typical_Friend wrote:

How Do You Shake Off A Lost?

Me....losing doesn't have a big affect on me. but this one time when my bball had a tournament all the starters were crying while the "bench warmers" were just like who cares cuz they knew they weren't the reason they lost. if i do lose though i'll just wait for revenge


sometimes revenge just doesnt cut it and sometimes there is no opportunity for revenge
80213 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Seattle
Offline
Posted 4/9/08
I say what is done is done, I have better start improving for next time.
4529 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / NYC
Offline
Posted 4/9/08
it depends, i usually don't care if i lose but if i'm on a team, i'll feel bad then block it out
10977 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / 714
Offline
Posted 4/9/08
well moping over a loss isn't gonna help u at all so u should like take a stand and try harder next time
DURR!
Posted 4/9/08
if its like those sports games.. i feel bad ..- - ;; because some people takes games seriously right..
if i loss in a video game.. i prob swear like crazy.. & scream...
if its like those serious games to win something or whateever.. i prob be upset for a while.. -- ;
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.