First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply What "PET" would TSUNA get??
4050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / under my bed hiding
Offline
Posted 4/9/08 , edited 4/9/08
hmm... i wonder..?
Member
740 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Ho Ju
Offline
Posted 4/9/08
Tsuna will get Monkey
Member
513 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / philippines
Offline
Posted 4/10/08
how about a.. umm.. a dog!
Member
95 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 4/10/08
fox maybe, it be funny if he get a penguin XD
Member
435 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / somewhere in my c...
Offline
Posted 4/10/08 , edited 4/13/08
I imagine something like this or a Lion with a fiery(dying will flame) mane
Member
740 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Ho Ju
Offline
Posted 4/10/08
o-chibi that would be cool is tsuna got that haha
Member
206 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / I aint tellin you...
Offline
Posted 4/10/08

cmon lets be realistic
Member
6637 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Soul Society
Offline
Posted 4/10/08
a dog like akamaru
4050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / under my bed hiding
Offline
Posted 4/10/08
yah o-chibi.. dat pet suits tsuna caz it has a rat tail lke adult tsuna hehe
4050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / under my bed hiding
Offline
Posted 4/10/08
a penguin look-alike n it will transform sumfin big n awsome...

jus lke dinos pet..haha
Member
55 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34
Offline
Posted 4/10/08
Or like...or like...I dunno. I can't really think of anything that'll beat the transforming penguin. That's just pretty awesome. Maybe Tsuna will get some sort of fish instead...
Member
2816 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Under a tree, wat...
Offline
Posted 4/10/08
I was thinking some kind of insanely fast, super hamster. Tsuna doesn't seem like he would have a dangerous sort of pet. Probably something small and seemingly harmless, like himself.
Creator
8797 cr points
Send Message: Send PM GB Post
75 / honey honey land
Offline
Posted 4/10/08
hes gotta consider the dolphark
Member
206 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / I aint tellin you...
Offline
Posted 4/10/08
lol defo the dolphin shark, add water and it turns into a killer
4050 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / under my bed hiding
Offline
Posted 4/10/08
hahahhaaa dolphark....bu its got to be 1 dat he can carry or be wth him all d tym...
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.