First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Ball Hoggers......You One Of Them?
Posted 4/10/08 , edited 4/10/08
Ball Hoggers......You One Of Them?

Ball Hog--A person who handles the ball to himself not believing in his team and rarely passes the ball. this term is mainly for basketball but seeing how most sports can be like this

I'm talking about people who play a sport and don't pass the ball. damn people these days thinking everything revolves around sex. READ GOD DAMN IT



Me......PE class. were playing baskerball and my good friend never passes it to anyone. the only time he does pass it is when he is tripple teamed. also he has the balls to talk smack about our team after the game. saying we suck blah blah blah. so what i did is punch him in the stomach. (hopefully bhe doesn't hate me and open his eyes) also i'm not a ball hog cuz i know my limitations to how good i am. my first goal is to look for an open person.
490 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Unknown Parts
Offline
Posted 4/10/08
28612 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Offline
Posted 4/10/08

BigRedMachine_Kane wrote:



your poster sucks
490 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Unknown Parts
Offline
Posted 4/10/08

clocut wrote:


BigRedMachine_Kane wrote:



your poster sucks


hehheh yeah I know
7442 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Tampa, FL
Offline
Posted 4/10/08
Meh...I don't mind ballhogs...I hate PE anyway.
8000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / california
Offline
Posted 4/10/08
its not their fault they love balls so much

Just let them play with balls they way they want to. I'm guessing playing with balls makes them happy
Posted 4/10/08

BigRedMachine_Kane wrote:



so how does my thread fail? i'm not talking about the testicles am I? do you actually read or do you put shit on a platter and serve it in my thread?
Posted 4/10/08

yep yep.... I hate them too.....
490 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Unknown Parts
Offline
Posted 4/10/08

Your_Typical_Friend wrote:


BigRedMachine_Kane wrote:



so how does my thread fail? i'm not talking about the testicles am I? do you actually read or do you put shit on a platter and serve it in my thread?


hehhehehahahhehehaha
490 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Unknown Parts
Offline
Posted 4/10/08

BigRedMachine_Kane wrote:


Your_Typical_Friend wrote:


BigRedMachine_Kane wrote:



so how does my thread fail? i'm not talking about the testicles am I? do you actually read or do you put shit on a platter and serve it in my thread?


hehhehehahahhehehaha


I love to insult people
28612 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Offline
Posted 4/10/08

BigRedMachine_Kane wrote:


BigRedMachine_Kane wrote:


Your_Typical_Friend wrote:


BigRedMachine_Kane wrote:



so how does my thread fail? i'm not talking about the testicles am I? do you actually read or do you put shit on a platter and serve it in my thread?


hehhehehahahhehehaha


I love to insult people


you suck at insulting people........... your just posting an overused internet term that EVERYONE has seen over and over. you are an official dumbass
490 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Unknown Parts
Offline
Posted 4/10/08

clocut wrote:


BigRedMachine_Kane wrote:


BigRedMachine_Kane wrote:


Your_Typical_Friend wrote:


BigRedMachine_Kane wrote:



so how does my thread fail? i'm not talking about the testicles am I? do you actually read or do you put shit on a platter and serve it in my thread?


hehhehehahahhehehaha


I love to insult people


you suck at insulting people........... your just posting an overused internet term that EVERYONE has seen over and over. you are an official dumbass


o.....k
8000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / california
Offline
Posted 4/10/08

Your_Typical_Friend wrote:


BigRedMachine_Kane wrote:



so how does my thread fail? i'm not talking about the testicles am I? do you actually read or do you put shit on a platter and serve it in my thread?


How did testicles come into this thread?
3769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 4/10/08

krnsoldierofGod wrote:


Your_Typical_Friend wrote:


BigRedMachine_Kane wrote:



so how does my thread fail? i'm not talking about the testicles am I? do you actually read or do you put shit on a platter and serve it in my thread?


How did testicles come into this thread?


Cause no one touches my balls but me. Yes, I am a ball hog.
Posted 4/10/08
I hate fricken ball hogs. They keep telling you to pass to them and they won't shut up. They miss half the time too. So annoying
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.