First  Prev  1  2  3  Next  Last
Soul Eater finaly out!!
7832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / private
Offline
Posted 4/10/08
Wha are your reaction about it^^,? and pls do also watch, BW 10nx to the uploader
415 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / proudly Filipino
Offline
Posted 4/10/08
It's soooooooo cool!!!can't wait for mr. stein to show up, he's my fave char(though he gets crazy in dissecting)
19084 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Canada
Offline
Posted 4/10/08
post something, might get locked
703 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / The hood where th...
Offline
Posted 4/10/08
bah ~.~ the scythe's voice really didnt go with his looks lol thats wat i think ~.~ also drawing its "~~" .. it reminds me of d-gray man O.o but battle wise its 10/10 lol
Posted 4/10/08
i didn't like it that much. no offense to Soul Eater fans.
985 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / In A Cupcake ♥
Offline
Posted 4/10/08
I Love LOVE, LOOOOVE!!! Soul Eater. x3 Although I Have to admit the graphics do need a little more work but I Think it fits the artist's style so its really no big deal. I Just hope it gets more interesting later on, which I Do expect.. And people really need to stop slacking off and start dubbing the eps with some real effort, last ep I Could barely read it. =_= Red color for a font, God people are such bakas.
7832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / private
Offline
Posted 4/10/08

panda3525 wrote:

i didn't like it that much. no offense to Soul Eater fans.


mabe it's not your type BTW 10nx for the reaction^^,
443 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 4/10/08
i like the show/manga but does any1 else think Maka's voice sucked?
6643 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / a LittLe Red Dot...
Offline
Posted 4/10/08
haha... i somehow like this style of drawing... lol... de sun n de moon looks cool... n maka's dad is funny... lol
6255 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Do u even need to...
Offline
Posted 4/10/08
SO HAPPY
Skath 
559 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Texas
Offline
Posted 4/10/08
Loved it, I'm gonna start reading the manga.
313 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / New Bedford, MA
Offline
Posted 4/10/08
loved it, one of the best animes ive seen!
381 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ...the black orde...
Offline
Posted 4/10/08
The fighting looks really cool, the animators did a great job. X3
But... to be honest it really sucks. The plot and characters are just way too overused... I mean, they all look like they either came out of D.Gray-man and Bleach. -.-
I just think they could've come up with a better story to fit the great animation.
118 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 4/10/08
Great show just finished watching it can wait for more
13915 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / California, San D...
Offline
Posted 4/10/08
well lets see.....the animation is insanely awesome, HD even, the soundtracks are rock hard fantastic, cuz the guy who made tengen toppa gurren lagann music, is making this one, so lets see.....Comedy+AMAZING ANIMATION+AMAZING MUSIC+story = NEW EPIC?
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.