First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Kirarin Revolution Stage 3
Member
5611 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Scissors Project
Offline
Posted 11/30/08 , edited 11/30/08

Tsukishima_Amu wrote:



XD...YEA!!! Her singing is ...VERY ACT CUTE!!!! XDXD can't find a suitable word... The 2 girls you mentioned are not bad also... 100 times better than Koharu Kusumi's voice and looks...XDXD... She made her eyes bigger by wearing a contact lens...I heard it from someone...

Ah~ gomen~ I gtg now...I will talk to you tmr~ ^.^


she wears contact lens to make it bigger? wow..
and yah her singing is kinda like an acting cute-ish way lol.
the 2 i mentions ARE 100 times better than kusumi lmao =P

its okay~~ ttyl then!~ ^_____^
Member
8101 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 12/2/08
I don't what about you guys but I love it anyway .

and Ships have new songs too , amazing .

Noelle is like tom boy but I love to see her too .










































11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 12/3/08

anime_luvr123 wrote:

she wears contact lens to make it bigger? wow..
and yah her singing is kinda like an acting cute-ish way lol.
the 2 i mentions ARE 100 times better than kusumi lmao =P

its okay~~ ttyl then!~ ^_____^


Yea...I totally agree~ yay!! *high fives*

Member
5611 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Scissors Project
Offline
Posted 12/13/08

Tsukishima_Amu wrote:


anime_luvr123 wrote:

she wears contact lens to make it bigger? wow..
and yah her singing is kinda like an acting cute-ish way lol.
the 2 i mentions ARE 100 times better than kusumi lmao =P

its okay~~ ttyl then!~ ^_____^


Yea...I totally agree~ yay!! *high fives*



lol yayy =D
so....have u stopped watching kirarin revolution??
11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 12/14/08

anime_luvr123 wrote:


Tsukishima_Amu wrote:


anime_luvr123 wrote:

she wears contact lens to make it bigger? wow..
and yah her singing is kinda like an acting cute-ish way lol.
the 2 i mentions ARE 100 times better than kusumi lmao =P

its okay~~ ttyl then!~ ^_____^


Yea...I totally agree~ yay!! *high fives*



lol yayy =D
so....have u stopped watching kirarin revolution??


Well I stopped after watching Kirarin Revolution... I watched finish it alr...^.^ When I saw the first episode of Kirarin Revolution Stage 3, I puked and stopped watching it already... I then realised I hate Koharu Kusumi more and more...XDXD what abt u?

Member
5611 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Scissors Project
Offline
Posted 12/14/08

Tsukishima_Amu wrote:



Well I stopped after watching Kirarin Revolution... I watched finish it alr...^.^ When I saw the first episode of Kirarin Revolution Stage 3, I puked and stopped watching it already... I then realised I hate Koharu Kusumi more and more...XDXD what abt u?




i stopped watching after i saw the first episode of Kirarin Revolution Stage 3
i almost puked cuz of the graphics and the new voices of hiroto and seiji D=
they used to be soo hot hahaha..=P
well i dont hate koharu kusumi a lot but i dont like her voice lol.
11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 12/14/08

anime_luvr123 wrote:

i stopped watching after i saw the first episode of Kirarin Revolution Stage 3
i almost puked cuz of the graphics and the new voices of hiroto and seiji D=
they used to be soo hot hahaha..=P
well i dont hate koharu kusumi a lot but i dont like her voice lol.


Oh i see...then if you watched her live shows, you will realised that her actions, voice and EVERYthing are all act cute and they are really obvious...That's why I started to hate her...Keep acting cute and such...XD I agree with the Hiroto and Seiji part...The previous voices sounded so much nicer when they sing the song..now when the new voices tried to sing the same song, it turned out sucky...XP
Member
5611 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Scissors Project
Offline
Posted 12/14/08

Tsukishima_Amu wrote:



Oh i see...then if you watched her live shows, you will realised that her actions, voice and EVERYthing are all act cute and they are really obvious...That's why I started to hate her...Keep acting cute and such...XD I agree with the Hiroto and Seiji part...The previous voices sounded so much nicer when they sing the song..now when the new voices tried to sing the same song, it turned out sucky...XP



yess i noticed dat lol
and i think she lip-syncs..?

11434 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / My DREAM LIVE sta...
Offline
Posted 12/15/08

anime_luvr123 wrote:


Tsukishima_Amu wrote:



Oh i see...then if you watched her live shows, you will realised that her actions, voice and EVERYthing are all act cute and they are really obvious...That's why I started to hate her...Keep acting cute and such...XD I agree with the Hiroto and Seiji part...The previous voices sounded so much nicer when they sing the song..now when the new voices tried to sing the same song, it turned out sucky...XP



yess i noticed dat lol
and i think she lip-syncs..?



XDXD tat may be true too~ XDXD

Member
774 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Anime World
Offline
Posted 1/1/09

Quack882 wrote:

where can i see kirarin revolution stage 3? i really need to see how bad it is!! (it looks horrible!) >.<


go to www.tudou.com
then type KIRARIN REVOLUTION (the episode you wanted)
some are chinese subbed, some are raw, i think they have up to episode 140.

IF ANYONE OF YOU HAVE A WAY TO CONTACT(NOT BY LETTER) THE PRODUCERS OF THE 3D ANIME VERSION OF KIRARIN REVOLUTION, PLEASE TELL ME. I want to tell the producers how bad it is for kirarin revolution to be 3D, and hope the will broadcast the 2D again.
my email is (no spams): [email protected] PLEASE TITLE: Kirarin revolution producers
Member
1153 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / unknown
Offline
Posted 1/10/09
wow the 3D looks HORRIBLE.........wish i would go back to the old one
Member
1293 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / earth
Offline
Posted 10/17/09
i think the 3d version is much worst its ugly and hiroto never confessed to kirari did he??
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.