First  Prev  1  2  Next  Last
can lelouch's geass be turn off in R2?
Member
7635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 4/11/08
haha=)

can sum1 enlighten me on this ?=)

thx!
Member
5078 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Southern California
Offline
Posted 4/11/08
Dear augtyx02,

Please stop hurting me

Love,

The English Language.
Moderator
1757 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Area 11 sleeping...
Offline
Posted 4/11/08
i dont think so, i doubt he can turn it off
Member
7635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 4/12/08

Raito_Hikari wrote:

Dear augtyx02,

Please stop hurting me

Love,

The English Language.


lolz ~ wad do euu mean ? hmm
Member
5078 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Southern California
Offline
Posted 4/12/08
Then again you never know since his Geass was sealed, it might have "restarted"
Member
2987 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 4/15/08 , edited 4/16/08
Well in epsiode two he didn't switch it off at all, he once hid his eye from one of the Brittanian soldiersbefore stealing his Knightmare. I don't think he can switch it off, unless C.C does something


*Edit* I know how he does it!!! Not gonna post answer unless someone asks...
Member
49 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24
Offline
Posted 4/16/08

sorelin wrote:

Well in epsiode two he didn't switch it off at all, he once hid his eye from one of the Brittanian soldiersbefore stealing his Knightmare. I don't think he can switch it off, unless C.C does something


*Edit* I know how he does it!!! Not gonna post answer unless someone asks...


im askin
Member
2987 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F
Offline
Posted 4/16/08 , edited 4/16/08

rockus wrote:

im askin




XD Someone took the bait!

Well this is a spoiler so if you havent seen the leaked bit of episode three don't click.






Posted 4/17/08
great.....

and anyways......if the eye has a geass...can it be affected with the other's geass?

but why does his father, the king or emperor...has 2...both his eyes have geass......
huhuh...i am envious...two people made contract with him???
well ...wouldnt make it his invincible......
.....i hope lulu has 2 too...hehhehehe
Member
5078 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Southern California
Offline
Posted 4/17/08
Yeah, that's a retarded way to think about it "gemsan". Freaking Mao had Geass in both eyes too and one contract. Some geass are put in both eyes, don't hurt yourself kiddie.
Member
7635 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28
Offline
Posted 4/17/08
i was wondering dat if geass users cant use "GEASS" on each other..

how come the Emperor was able to use it on Lelouch ? hmm..

Member
1620 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Eientei
Offline
Posted 4/18/08
Mao can still read Lulu's mind.. and the emperor requested Suzaku to cover Lulu's left eye and and the emperor can use his geass on Lulu, its just tat they can use their geass on the ones tat they had made a contract with.. lyk C.C (a.k.a water dripping) anyways i dunno wad u guys are talking about
Member
1620 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Eientei
Offline
Posted 4/18/08

gemsan wrote:

great.....

and anyways......if the eye has a geass...can it be affected with the other's geass?

but why does his father, the king or emperor...has 2...both his eyes have geass......
huhuh...i am envious...two people made contract with him???
well ...wouldnt make it his invincible......
.....i hope lulu has 2 too...hehhehehe


If both of Lulu's eyes hav geass he will lose his charm..
Member
486 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Sweden-Stockholm
Offline
Posted 4/19/08

augtyx02 wrote:

i was wondering dat if geass users cant use "GEASS" on each other..

how come the Emperor was able to use it on Lelouch ? hmm..



I was wondiring about that too
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.