First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply I Hate Boys! chapter 12!!!
Member
2564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / ...
Offline
Posted 8/25/08
wahhh!!! i lov it!!
Member
6873 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 9/21/08
I take my words BACK...I think yoshi's gonna end up with miki ^ - ^.......I CAN'T believe that ko-chan is actually THAT dense !!!! >.<....he already said :"DONT EVER TOUCH HER,YOU BASTARD !!" and "it’s ok….even if u get lost I’ll be there and find you wherever you are…"....who can be more denser then that.....-_-'l"l
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 9/23/08

lucky_star_witch wrote:

I take my words BACK...I think yoshi's gonna end up with miki ^ - ^.......I CAN'T believe that ko-chan is actually THAT dense !!!! >.<....he already said :"DONT EVER TOUCH HER,YOU BASTARD !!" and "it’s ok….even if u get lost I’ll be there and find you wherever you are…"....who can be more denser then that.....-_-'l"l


YEAH I KNOW!!! GOSH IT MAKES ME MAD!!! >=( but this wasn't my idea it was the little movie in my head T_T
Member
6873 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 9/23/08

ahlor wrote:


lucky_star_witch wrote:

I take my words BACK...I think yoshi's gonna end up with miki ^ - ^.......I CAN'T believe that ko-chan is actually THAT dense !!!! >.<....he already said :"DONT EVER TOUCH HER,YOU BASTARD !!" and "it’s ok….even if u get lost I’ll be there and find you wherever you are…"....who can be more denser then that.....-_-'l"l


YEAH I KNOW!!! GOSH IT MAKES ME MAD!!! >=( but this wasn't my idea it was the little movie in my head T_T


too bad he really ended up with mayu ^ - ^'l"l....teehee...but....weren't u the one who wrote it ??
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 9/24/08

lucky_star_witch wrote:


ahlor wrote:


lucky_star_witch wrote:

I take my words BACK...I think yoshi's gonna end up with miki ^ - ^.......I CAN'T believe that ko-chan is actually THAT dense !!!! >.<....he already said :"DONT EVER TOUCH HER,YOU BASTARD !!" and "it’s ok….even if u get lost I’ll be there and find you wherever you are…"....who can be more denser then that.....-_-'l"l


YEAH I KNOW!!! GOSH IT MAKES ME MAD!!! >=( but this wasn't my idea it was the little movie in my head T_T


too bad he really ended up with mayu ^ - ^'l"l....teehee...but....weren't u the one who wrote it ??


Yupz but my brain made it i just typed it in thats all. It's like a movie ^ ^ sorry im confusing u probably think im crazy now huh?
Member
6873 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F
Offline
Posted 9/26/08

ahlor wrote:


lucky_star_witch wrote:


ahlor wrote:


lucky_star_witch wrote:

I take my words BACK...I think yoshi's gonna end up with miki ^ - ^.......I CAN'T believe that ko-chan is actually THAT dense !!!! >.<....he already said :"DONT EVER TOUCH HER,YOU BASTARD !!" and "it’s ok….even if u get lost I’ll be there and find you wherever you are…"....who can be more denser then that.....-_-'l"l


YEAH I KNOW!!! GOSH IT MAKES ME MAD!!! >=( but this wasn't my idea it was the little movie in my head T_T


too bad he really ended up with mayu ^ - ^'l"l....teehee...but....weren't u the one who wrote it ??


Yupz but my brain made it i just typed it in thats all. It's like a movie ^ ^ sorry im confusing u probably think im crazy now huh?


....nah...I think you're REALLY amazing and must have lots of creative ideas in your brain....'till it make a movie in your head and u just type it out.....^ - ^...I'm cheering u on to be a writer !! ^ - ^
Member
8807 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / SomwHeRe on EArTH
Offline
Posted 10/31/08
oo..its getting interesting
Moderator
4633 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / 798 277
Offline
Posted 11/29/08

ahlor wrote:


fashionme37 wrote:

OMG this is sssssssssssssssssssssssssssooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo goooooodddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i cant wait till next chapter!!!!!!!!!! hurry, good luck, you can do it!!!


THANKS SOOO MUCH!!~ >.< i will try to hurry up


lolz haha Miki is sooo evil i feel bad for Yoshi....
Posted 2/19/09
I Love it,if you do it in anime i will sucrisbe you!

First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.