First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
Is It Offensive To Call A Woman Gorgeous? Or Let her know she's Beautiful?
8000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M / california
Offline
Posted 4/12/08
i wonder what if a fat guy told a girl I think your beautiful, but said it in a really sincere way. Would it have the same effect?

(well i dont htink so)
22734 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Singapore
Offline
Posted 4/12/08 , edited 4/12/08

krnsoldierofGod wrote:

i wonder what if a fat guy told a girl I think your beautiful, but said it in a really sincere way. Would it have the same effect?

(well i dont htink so)


i know,some fat girl told me that i was cute and i freaked out(i am a guy btw)
22734 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Singapore
Offline
Posted 4/12/08

blakram74 wrote:

It's kind of endearing, as I guy even if you believe your attractive how are you supposed to take it when she says it....lol. I still haven't mastered that.


say i will drink your blood
5354 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / beaverditch
Offline
Posted 4/12/08
i'd take it as a compliment for sure. i don't understand why some women think that it's "sexist" or whatever. it's just like when they freak out if a guy holds a door open for them. i like it when they do that for me :] i guess i'm more of an "old fashioned" person... *shrugs*
Posted 4/12/08
i think it just depends on the girl you're trying to say...
22734 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Singapore
Offline
Posted 4/12/08

blakram74 wrote:


shinn442 wrote:


blakram74 wrote:

It's kind of endearing, as I guy even if you believe your attractive how are you supposed to take it when she says it....lol. I still haven't mastered that.


say i will drink your blood


You really watched that new Vampire anime too many times huh...lol


nope,i like to drink blood....it taste nice

could i drink yours??
728 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Australia
Offline
Posted 4/12/08
wat a interesting conversation.. not that i know much but.. the way i see it.. if shes having a bad day.. dont bother.. just make her smile =) laugh cheer her up.. thats what i do.. never let them feel down.. it always works..
And if you cant.. comfort them thats all..

Saying they are beautiful should only be used in the right moment e.g they are dressing up for something special... event? birthday? if u have no taste or cant work out whether she looks good or bad.. u can tell.. girls always want to try look pretty.. i mean they want to impress men/women ( not just themselves)... if they wear something ugly.. i rkn you can tell.. probably from attitude the way they act.. etc.. thats when you dont wanna pull off a you look beautiful.. it might make them feel good... but in all honestly.. do you want her to get the wrong impression about what she is wearing? could be a big mistake..

going off topic.. dont use your pretty/beautiful if shes feeling down.. it can back fire.. play it safe and just try make her smile =) laugh =D

Note: this is my opinion i may be wrong
Posted 4/12/08

blakram74 wrote:


michaela_g8 wrote:

i think it just depends on the girl you're trying to say...


Then if it was you, how should it be said?



that depends too.... haha..

875 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / SC USA
Offline
Posted 4/12/08 , edited 2/24/09
I don't think it would be sexist, i mean as long as it's not said like 'I think your hot*weird gleam in his eye*' kinda way, then that would just make you want to smack the guy lol
16330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Metro City
Offline
Posted 4/12/08

DRO1 wrote:

If she's hideous and knows it, then yes...


You said what I was going to say lol.
2234 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / somwhere in calif...
Offline
Posted 4/12/08
"beautiful" and "gorgeous" may be coming on a little strong. Of course every girl likes to recieve compliments but im thinking that "you look really pretty today" works better in a casual atmosphere. Now if a girl starts to get self concious and begins to point out her flaws, thats when you bust out the "beautiful" and "gorgeous"
11691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / California
Offline
Posted 4/12/08
if its a lie, yeah.
otherwise, many will take it as a compliment.
4175 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 4/12/08
a compliment offensive? oh lawl!
compliments should only be taken offensive if it was sarcasm.
7258 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Manila
Offline
Posted 4/12/08
Porno for women.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.