Hayate no Gotoku season 2
1192 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M
Offline
Posted 4/12/08 , edited 4/12/08
It's confirmed, there will be a season 2 for Hayate no Gotoku. At the very last 3 seconds of the final episode it showed that the production of the second season animation is set to go

I can't wait for it!!!
24993 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / United States
Offline
Posted 4/12/08
i saw it too hurray for that, this show is too good not go have another season. if anyone hears anything about a set-date of when it comes out plz let me know
8688 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 4/12/08
hmm i think i saw this thread already...
881 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Puerto Rico
Offline
Posted 4/12/08
It was confirmed on May, 2008 that a second season would start being produced. Also, they stated it was the "second season" so it breaks the popular argument that this series ended in the fifth season (as many people posted). Seriously, people should learn that a change in OP and END video doesn't mean it's a new season...
2494 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / oz melb
Offline
Posted 4/12/08
oh hell, yeah!! i can watch nagi and hinagiku again
19084 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Canada
Offline
Posted 4/12/08
every 13 ep is a season, i think, but we just dont call it another season, lol
5727 cr points
Send Message: Send PM GB Post
SOS団 having tea
Offline
Posted 4/12/08
well as long as i got to watch the new one its good
15270 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / in a parallel uni...
Offline
Posted 4/12/08
yay hahahaha season 2 hahaha
Posted 4/12/08
Wow...I knew it was good but I didn't expect a 2nd season
Posted 4/12/08

sadman123 wrote:

It's confirmed, there will be a season 2 for Hayate no Gotoku. At the very last 3 seconds of the final episode it showed that the production of the second season animation is set to go

I can't wait for it!!!


Learn to use the search
http://www.crunchyroll.com/forumtopic-147892/Hayate-the-Combat-Butler-Second-Season.html
reported
1748 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Texas
Offline
Posted 4/12/08
yay! can't wait till it comes out =D
78167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Japan
Offline
Posted 4/13/08
~ Locked
You must be logged in to post.