WEEKEND TICKETS GOING FAST!

PRICES GO UP AT THE GATE

PURCHASE TICKET
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Overdose on teens
4910 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Deep,deep,deep in...
Offline
Posted 4/30/08

azrael910 wrote:

I call it natural selection. Next time, use a pistol if you're serious. Don't waste our time with that "cry for help" bullshit.

Life sucks, nobody gives a damn about you, get used to it.


Exactly,nobody really cares if you're miserable so you might as well be happy
3176 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Philippines
Offline
Posted 4/30/08
emO??? that's what you call emo.. haha!!
3229 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / USA
Offline
Posted 4/30/08

Chance16 wrote:


Omok wrote:

na >__> not of legal age to get any of those pills yet @_@


not even paracetamol or aspirin?

pills are so easy to get hold of...


is paracetamol, acetaminophen. It would be about impossible to od on asprin. And to od on acetaminophen would be a horrible, yellow, jaundice, sick death. Enough adjectives?
5815 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Music Land
Offline
Posted 4/30/08
I wouldn't overdose. I'd slash my wrist with a knife. <3
3107 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / M / CORRUPTED Philipp...
Offline
Posted 4/30/08 , edited 4/30/08
Well yea.. I stabbed my legs with a knife.. coz me and my Girlfriend broke up =[
16313 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ♪ ♫ ☼ england
Offline
Posted 4/30/08

openmindedatheist wrote:

is paracetamol, acetaminophen. It would be about impossible to od on asprin. And to od on acetaminophen would be a horrible, yellow, jaundice, sick death. Enough adjectives?


i'm sure you can overdose on asprin, it would probably take a while and a whole lot of pills!..its not uncommon.

and yeh, thats enough adjectives... lol

8612 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / California
Offline
Posted 4/30/08

Hazeo wrote:

Well yea.. I stabbed my legs with a knife.. coz me and my Girlfriend broke up =[


Wuddafxup...
Self-mutilation is a strange one.
2858 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / london/kent, Engl...
Offline
Posted 5/1/08
kinda stopped myself b4 any real damage was done though
655 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / uk
Offline
Posted 5/1/08
I tried once, i was so upset over something i thought dying would be the best thing
I was being very stupid. Life is hard but you gotta think about the good stuff in life, i know that now.
195 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27
Offline
Posted 5/1/08 , edited 5/1/08
i heard that people who overdose usually pooed their pants when found...

3109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 5/3/08

mel_09 wrote:

i've read that there's so many teens suiciding cuz of not being able to graduate, grades, especially depression...

i've done it myself...



RIP

2080 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / philippines ^____~
Offline
Posted 5/3/08
DEFINITELY NO! i will never do those kind of stuffs im not that depressed so i really wont do to overdose and choke to death gaaaa i want to live longer and its not a solution for our problems. and i effinitely dont want to quit and leave my problems hanging everywhere lmfao ^----^
2700 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Earth (duh)
Offline
Posted 5/3/08
that happens alot in china coz the pressure is massive and everyones so dam competitive (the parents are so very competitive too O.o)... apparently this girl who lived a few doors from my grandparents gassed herself to death coz she didnt get into the uni she wanted.... =o= suicide kills the point of life =3
8211 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F
Offline
Posted 5/3/08
No. Dont know if any Singaporeans do. What am I talking about. Im sure they do. Haha.

At least they are considerate in killing themselves. No blood, nothing. Whereas if you jump off a building or cut yourself, there would be a lot of blood to clean.
2409 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / R.I.P. love.
Offline
Posted 5/3/08
you are righttt it is pathetic and stupid only cuz of one guy that u say he was the `only` one who understands you?then y he left you? u r so pathetic seriously you are and suicide its the most pathetic way to die fucking useless cowards if you are gonna commit suicide then just fucking do it dont be telling everyone about it just do it god damn you all.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.