Created by dangan
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply What do you think of Suzaku when he turned Lelouch in to the Emperor just to be one of the knights round?
Member
4009 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Fanfiction.net an...
Offline
Posted 6/28/08

-eL- wrote:


Rx2D wrote:

I swear I wanted to kill him!!!

I hate him almost as much as I hate Whorihime!!! (Orihime from Bleach)


lol i hated him as much as i hated Shin from GSD!


LOL!! You dont like Shin? LOL! Yea, he was pretty annoying... but much better than Flay from GS =p I swear I hate her and have always hated her.... >=p

anyways! Suzaku sucks!
Posted 6/30/08
His been on Britannia's side like Forever. For the sake of "changing it in the inside". But nothing did really change. Stupido Stupido Stupid! LOL
16276 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / 原宿通りではなく〜本当に~
Offline
Posted 7/1/08
hmm......*geass activated* suzaku can you hold ur breath untill the world ended please ...n dont even think about touchin my Lelouch...
Member
17518 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F
Offline
Posted 7/3/08
I was so Freakin Angry.... My mouth literally was open out of SHOCK......No words can Describe it...such a Traitor , Hyporcite and a Shamless shamless Betrayer.... I have to admit at the start I was ok with him and I rather liked him, But Not any more,....No way...Ofcourse Option 1 all the WAY...
Posted 7/3/08
Quick question: Suzaku thinks Lelouch's/Zero's methods for destroying Brittannia were wrong and he sees him as a villian. But Suzaku sold out his best friend that he's known for 10-11 years for a position, then what does that make him? I mean, he sold out his best friend and he STILL thinks that he deserves to die just cuz Lelouch acciendently used the Geass on Euphemia and killed her cuz it got out of hand. I can understand why Lelouch was doing this in the first place: His mother is dead, his sister is blind, the Emperor of Brittania was the reason why Lelouch's mother was killed, and the Emperor didn't do anything about except say to Lelouch "You've been dead to me ever since you've been born". After the kind of past Lelouch has had, Suzaku STILL thinks he deserves to die? Suzaku is the one who deserves to die!
Member
1742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Somewhere betwe...
Offline
Posted 7/15/08
That was totally uncalled for. To tell you the truth i think i would have liked it better if suzaku shot lelouch and left him to die, But turning him, and to the emporor at that! Suzaku i hated you from Code geass season one, episode 4, 20:53
Member
1962 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / SOS Brigade Clubroom
Offline
Posted 7/15/08

Silmeria42696 wrote:
just cuz Lelouch acciendently used the Geass on Euphemia and killed her cuz it got out of hand.


It's because Suzaku doesn't know the fact above (that it's all an incident). That's why he still hates Lulu.

To answer your question, he's an ignorant selfish /b/tard.





Member
747 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 7/18/08
WHAT A F-ING BITCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i didn't mind him during the first season but then.....i wanted someone to shoot him!!! how could he do that to lulu?!?!?!?!
Member
722 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / Bangkok
Offline
Posted 7/22/08
I snorted, this is the guy who said something like "Winning from a bad conduct isn't a win. It is wrong" and yet he sold his friend. What a hypocrite.
Posted 7/23/08
He;s such a jerk...Actually, he's far worse. If you turn your back on your friends, then your basically a form of pure evil. And he did it for stupid reasons too. He doesn't deserve to call Lelouch Lulu...I hate him. I hope he drops dead >=D
Member
8147 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / lost >.
Offline
Posted 7/29/08

3kawaii3 wrote:

Option 1, of course!!!! Thats the reason we're all gathered here.. To wish him DEATH!!!~ LoL

I was soo irritated I felt like screaming when he was presenting Lelouch to emperor... GRRRR... He is NOTHING compared to Lelouch!!~ He doesn't have the right to force Lelouch to bow and push him to the ground!!~ While I was watching I was like. WTH?!, You don't have the right to even touch him!!!~ Go DIE Suzaku!!!!~~


haha lol i agree with u 3kawaii3!! GO AND FREAKING DIE!!!!! nobody LIKES u!!!
Posted 7/30/08 , edited 7/30/08

ikechow wrote:

That was totally uncalled for. To tell you the truth i think i would have liked it better if suzaku shot lelouch and left him to die, But turning him, and to the emporor at that! Suzaku i hated you from Code geass season one, episode 4, 20:53


What happen then?

Oh and btw, i choose i dont know, it didnt really put any effect on suzaku because i really didnt like him in the first place.
2991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / UK
Offline
Posted 8/1/08
I agree with everyone who chose the first option
Member
59165 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 8/3/08
For turning lelouch in, he should die slowly and painfully, and I'm glad Kallen got to beat him up in ep 16.
Member
5855 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / SG
Offline
Posted 8/10/08
saw the scene i was like WTF!?! suzaku is such an assss!!! HATE HIM!!!!!!
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.