First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
Most Embarassing anime
4363 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Behind a computer...
Offline
Posted 4/22/08

Rhythmix wrote:


4ree2watch wrote:


kurama143 wrote:


carmenkgirl wrote:


kurama143 wrote:

Hentai shows for me, im always masterbaiting when watching hentai so my parents n friends always watch me do it . how embrassing


xD hentai for me too but i dont know why i like watching it... xD i dont watch it anymore coz i cant any websites that have em but its not like i wanted to xD


hentaithat.com


......what is with u ppl


LOL was about to say the same thing. Don't encourage a habit.


hahaha, so so true. YOUNG PPL OF THE WORLD, AVOID HENTAI . BAD HABIT
Posted 4/22/08

NewSoul wrote:

that would be hentai.


haha hentai's hilarious
11507 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines ^-^
Offline
Posted 4/22/08 , edited 4/22/08
what kind of embarrasment?>>>..
is it like..??..
its so childish..
or too much adult.. B) ????

???
???
???
???


cant understand some people...here...-__-
Posted 4/22/08
haha i've managed to keep anime a secret from my parents for years
6391 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / London Baby! :)
Offline
Posted 4/22/08
Umm...Probably baby-ish ones ^^' and Pokemon
1058 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / my home!
Offline
Posted 4/22/08
hentai...even ecchi! whenever i'm watching an anime, my 3 sisters always watches with me!!
51 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / PH
Offline
Posted 4/22/08
ultimate girls.. hehehe
974 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / Australia
Offline
Posted 4/22/08
pokemon is really kiddish... an i feel like i shouldnt even be looking at it rest is manga.. was reading Love Hina when my mum came upon me. The page she open straight out showed a bath scene with the nude pics.. she freaked out... was pretty embarrassed
151 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / New York
Offline
Posted 4/22/08

haseoasuka wrote:

hmm nothing... i watch anime with my parents... dad+me, yu yu hakushu. mom+me=, rurouni kenshin


OMG , that's so awsome ! My dad thinks they are cartoons and he thinks there is alwais one anime existing in this world that I always watch . He sais it's stupid . Your family and u really rock !
151 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / New York
Offline
Posted 4/22/08
and yeah , i don't watch any emberesing ones
1767 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / U.A.E
Offline
Posted 4/22/08
i would choose kanakon - its te worst ever seen
5990 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Long Beach, CA
Offline
Posted 4/22/08
Papa to kiss in the dark
412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / sum where around...
Offline
Posted 4/22/08
none really because I HAVE NO SHAME NOR PRIDE BWAHAHAHAHA seriously i tried reading h mangas in front of my mom tough there not really paying attention
1025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Inside ur mind. ....
Offline
Posted 4/22/08

veveritza22 wrote:


haseoasuka wrote:

hmm nothing... i watch anime with my parents... dad+me, yu yu hakushu. mom+me=, rurouni kenshin


OMG , that's so awsome ! My dad thinks they are cartoons and he thinks there is alwais one anime existing in this world that I always watch . He sais it's stupid . Your family and u really rock !


hehehe... i dunno bout them. they like that kind of stuff... at one point they enjoy watching me play Castlevania:Symphony of the night (especially my Grandma)
108198 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / ☆ where ♡リィン goes
Offline
Posted 4/22/08
Pokemon & Yu-Gi-Oh
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  Next  Last
You must be logged in to post.