First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
Most unique anime/manga/game characters!
1454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Hinamizawa
Offline
Posted 4/16/08

KingovHell wrote:

Goku

Mion & Shion

L

No pics?
Hold on here they come!


Shion and mion!



Goku!





L!



30944 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Australia
Offline
Posted 4/16/08

jakun_kenpachi wrote:

Shion and mion!



Goku!





L!





Thanks man.
569 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / London
Offline
Posted 4/16/08
DUNNO UUUUUMMMM..............
569 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / London
Offline
Posted 4/16/08 , edited 4/16/08
NOW I NO ONE Risa from Lovecom there is no other anime with a tall girl and she is so damn funny
1454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Hinamizawa
Offline
Posted 4/16/08

KingovHell wrote:


jakun_kenpachi wrote:

Shion and mion!



Goku!





L!





Thanks man.

Yep NP man.
16330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Metro City
Offline
Posted 4/16/08

DNangelXZ wrote:

konata duh


WTF?? You made me change my background and use that!
1454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Hinamizawa
Offline
Posted 4/16/08

war4eternity wrote:


DNangelXZ wrote:

konata duh


WTF?? You made me change my background and use that!
LOL, I would love that as a background!

1661 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Deserted Island!!!
Offline
Posted 4/16/08

jakun_kenpachi wrote:


war4eternity wrote:


DNangelXZ wrote:

konata duh


WTF?? You made me change my background and use that!
LOL, I would love that as a background!



Konata is my favorite char wahaha never bore look her otaku face!! wahaaha
16330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Metro City
Offline
Posted 4/16/08

jakun_kenpachi wrote:


war4eternity wrote:


DNangelXZ wrote:

konata duh


WTF?? You made me change my background and use that!
LOL, I would love that as a background!



I actually had that background without Konata in it. Now WITH KONATA IN IT, my background seems more eventful.
1454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Hinamizawa
Offline
Posted 4/16/08

war4eternity wrote:


jakun_kenpachi wrote:


war4eternity wrote:


DNangelXZ wrote:

konata duh


WTF?? You made me change my background and use that!
LOL, I would love that as a background!



I actually had that background without Konata in it. Now WITH KONATA IN IT, my background seems more eventful.

Me too!
1454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Hinamizawa
Offline
Posted 4/16/08

taklim wrote:


jakun_kenpachi wrote:


war4eternity wrote:


DNangelXZ wrote:

konata duh


WTF?? You made me change my background and use that!
LOL, I would love that as a background!



Konata is my favorite char wahaha never bore look her otaku face!! wahaaha
That face is so darn cute!

30944 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Australia
Offline
Posted 4/16/08

jakun_kenpachi wrote:


war4eternity wrote:


DNangelXZ wrote:

konata duh


WTF?? You made me change my background and use that!
LOL, I would love that as a background!



I reckon i'll stick with my Hellsing background:

1454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Hinamizawa
Offline
Posted 4/16/08

KingovHell wrote:


jakun_kenpachi wrote:


war4eternity wrote:


DNangelXZ wrote:

konata duh


WTF?? You made me change my background and use that!
LOL, I would love that as a background!



I reckon i'll stick with my Hellsing background:

Nice one.....

269 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / philippines
Offline
Posted 4/16/08
hiruma nuff said
24223 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / woods
Offline
Posted 4/16/08
really starting to like lambo from reborn! just watched the 3rd ep of it. got loads and loads to watch. thres 78 on here.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  Next  Last
You must be logged in to post.