First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply Ryosuke Yamada to play young Furuhata Ninzaburo
Member
589 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Vancouver, BC
Offline
Posted 4/19/08

Actually the screenwriter is the husband of the actress who played as Yama-chan's mom in 1 Pound no Fukuin.....

They said he really chose Yama-chan for this project!
Member
589 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Vancouver, BC
Offline
Posted 4/19/08

Actually the screenwriter is the husband of the actress who played as Yama-chan's mom in 1 Pound no Fukuin.....

They said he really chose Yama-chan for this project!
Member
17768 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / オーストラリア
Offline
Posted 4/19/08
i so wish that yuuto is with him.....tsk......want to see their duet
Posted 4/19/08
I CAN'T WAIT FOR THIS! (L)
Member
20129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116 / F / :]
Offline
Posted 4/19/08

imperatrice wrote:


Actually the screenwriter is the husband of the actress who played as Yama-chan's mom in 1 Pound no Fukuin.....

They said he really chose Yama-chan for this project!


Yeah!!
He must've seen Ryosuke's potential!!
Member
589 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Vancouver, BC
Offline
Posted 4/20/08

yup! haha!

at last, somebody sees him as we do!



hsj9392 wrote:


imperatrice wrote:


Actually the screenwriter is the husband of the actress who played as Yama-chan's mom in 1 Pound no Fukuin.....

They said he really chose Yama-chan for this project!


Yeah!!
He must've seen Ryosuke's potential!!


Member
1742 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Philippines
Offline
Posted 4/20/08
yokatta,im gonna wait for this.yama-chan will be a detective again got to watch this.
Member
734 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / japan
Offline
Posted 4/21/08
cant w8 cant 8
Member
7675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / lost -.-
Offline
Posted 4/26/08
omg i can't wait ^___^ i wanna see it now... i am soo impatient lol
Member
1547 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / philippines
Offline
Posted 4/27/08
another detective role.. kakkoii...ryosuke's career is going great ne?

gambatte ryosuke-kun!
21290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 4/27/08
Sugoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Guys ..
Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 4/30/08
yay omedetou ryosuke!!!! ganbarundaso!

gosh can't wait..... a main role!!!! i'm really happy for him!!!!
Posted 5/1/08
Detective again. Cool! Gamabatte Yama-chan.
Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 5/1/08
yay yay yay!!! i just can't wait........
Member
49681 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Philippines, soon...
Offline
Posted 5/1/08
omg! cant wait for this!!! another detective jdorama ehehe and he's got the leading role!! kyaa^^ go yamachan! ill be supporting you all the way~!
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.