First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
apakah keinginan anda?
Posted 4/16/08 , edited 11/23/08
aku teringin gila nak ke dalam dunia yang aman tenang.....dunia yang tidak tercemar....yang macam semua alam ni macam 3-D....dan kalo pegi skolah...xder keje skolah....pastu skolah magik...mcm harrypotter...heheheh....pastu nak setiap orang ada tongkat sakti.....mmg hebat.....pastu semua perkara yang hendak kita lakukan menjadi senang.....pastu xder orang yg sombong macam kawan aku tuh....semua perempuan lawa jer.....dan menjadi orang yang berjaya.....inilah keinginan aku....mungkin ia tidak logik....dan lagi satu.....dan aku nak dunia ini mempunyai banyak misteri macam tempat di bawah tanah....bawah laut...dan sbgainya....jgn lah gelak kat aku cbab inilah yang aku mahu.....aku pernah mimpi suma ni...rasa mcm nak mimpi agi......

pastu aku nak ulang balik dari 1st aku kenal dunia......nak betulkan kesalahan yang aku lakukan.....
Moderator
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Kamina City
Offline
Posted 4/16/08
aku harap....aku ...

asku dunia ni dunia cam MMORPG!!!!!
Posted 4/16/08
O__o"...

AKU SKE forum nie..

aku harap.......aaaaa...ape ntah tadi aku nk tulis..
lupe plak..aduih...ape ye???
urm...

aku harap aku dpt igt balek ape yg aku nk tulis tadi..
Head Of Mod
8109 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M / Trg,Malaysia
Offline
Posted 4/16/08
aku teringin giler nk balik ke zaman aku 1st kenal dunia..
nk repair sume silap aku mase tu,supaye aku xjd mcm skng
Posted 4/16/08
kerana tu lah masa itu emas...

Malaysian
1486 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Ur House (Malaysia)
Offline
Posted 4/16/08
nak jadi pro gamer cam FATA1TY (entah... ni kot name die )
Moderator
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Kamina City
Offline
Posted 4/16/08
aku ada dgr ceramah kat kedah fm....

DIA KATA''BILA DITANYA KEPADA SEMUA ORANG,HENDAK MASUK SYURGA ATAU TIDAK???MESTI SEMUA JAWAB YA!!!.LEPAS TU DIA KATA PULAK....KALAU NAK MASUK SYURGA....HAMPA SEMUA KENA MATI DULU...MAU ATAU TIDAK??SEMUA JAWAB TIDAK''

ahahhahahahaha!!!!!
Posted 4/16/08 , edited 4/16/08
hahahahahh
awak gak forum nie
Malaysian
5227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / malaysia
Offline
Posted 4/16/08
aku nk....jap2....nk ape yek?klu bley aku nk....dunie nih aman..x der peperangan yg sie2 dsebabkan ketamakan manusie2 yg melampau...mcm US ar..nk minyak g serang iraq,afghanisatan smpai bdk2 kecik yg x tao ape tu dosa pon kene bnuh..
tu baru US....lg truk rejim2 zionis yg bnuh rkyat lubnan cam bunuh kmbing...tuduh diorg pengganas padahal hanye nk mmpertahankan dr dan negara jer...
klu bley aku nk diorg yg start sume nih x pnah wujud pon!!!!
Malaysian
3583 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / ?????
Offline
Posted 4/16/08
aku nak jadi baby balik XD
Moderator
4691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Kamina City
Offline
Posted 4/17/08
aku nak JWW BUSH dok depan aku...pas2 aku nak amikmarton katok muka dia!mata dia aku nak cungkil pakai garpu!bdn dia aku nak kerat!!
Malaysian
4600 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Alone...............
Offline
Posted 4/17/08
aku plak lain, aku nak rakam dier masa dier jadi kuli aku... ZU GA TAKAI!!
Malaysian
5227 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / malaysia
Offline
Posted 4/17/08

kser34 wrote:

aku nak JWW BUSH dok depan aku...pas2 aku nak amikmarton katok muka dia!mata dia aku nak cungkil pakai garpu!bdn dia aku nak kerat!!


hoho...kesilapan....bush yg presiden US tu name die george bush**....jww birch ialah residen british yg kene bnuh kat perak...
rilek2...x yah rase malu ke per ke....kite cume blaja...
Posted 4/17/08
o__O"...

birch...mcm bitch je bunyi nyew...

First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.