First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Harold and Kumar - The Hilarious Duo
4172 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Does it matter?
Offline
Posted 4/21/08

A-swAn wrote:


1029384756 wrote:


A-swAn wrote:


1029384756 wrote:

I saw it on tv, juss about a month or two ago... then i saw the comercial for the sequel an i was happy....i loved the part with the cheetah getting high, and battle shit, im not gonna pay like 8-11 bucks, im gonna go to this site an watch it when it hits the big screen, watch-movies.net


Oh ok whatever way just as long as you do! Ever tried movie6.net? =) Also I just feel this movie is worth it so I'll support a film for a change... Haha your avi is hilarious!


Thanks, yea i tried it, but u know horton hears a who? it wasnt on movie6, no i said fuck it, then i came along Watch-movies.........Plus, im underaged to go see the movie in the first place, im pretty sure its rated R,


Ah no problem! Yeah I know Horton hears a Who? I'm not a big fan though... I'm into random but not this random. Ha! That sucks you can't go see it! I guess you will just have to wait like the others till it comes on the web. I have a friend I think I can rely on , although she hates this movie and everything it stands for I'll force her to help me get in!


Nice, also, i have an older sis, so i can juss go with her.... if you have an older sib. you should ask em to go with u, to make the deal better, buy a ticket for them to go see a movie, doesnt have to be urs, juss something they like
152 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / under karina bed
Offline
Posted 4/21/08

A-swAn wrote:


mythman555 wrote:


A-swAn wrote:


mythman555 wrote:


A-swAn wrote:


mythman555 wrote:


A-swAn wrote:


mythman555 wrote:


A-swAn wrote:


mythman555 wrote:


A-swAn wrote:


mythman555 wrote:

i love Harold and Kumar more that life is self


Wah! that's some intense loving !
i know!!!



But I can understand where your coming from


what do mean


Where this ''intense love'' of yours is coming from!


my croch why?


Then never mind I will never understand!


sorry about that im a bit retarded


Lol honest of you to admit that. Ok so I think I'm pretty much gonna stop posting replies cause it's simply not the right place.


ok my son and the force is with you


My son? and that sentence makes no sense with what I said before. You know what never mind altogether...



okie dokie
9665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / The Great North (...
Offline
Posted 4/21/08

1029384756 wrote:


A-swAn wrote:


1029384756 wrote:


A-swAn wrote:


1029384756 wrote:

I saw it on tv, juss about a month or two ago... then i saw the comercial for the sequel an i was happy....i loved the part with the cheetah getting high, and battle shit, im not gonna pay like 8-11 bucks, im gonna go to this site an watch it when it hits the big screen, watch-movies.net


Oh ok whatever way just as long as you do! Ever tried movie6.net? =) Also I just feel this movie is worth it so I'll support a film for a change... Haha your avi is hilarious!


Thanks, yea i tried it, but u know horton hears a who? it wasnt on movie6, no i said fuck it, then i came along Watch-movies.........Plus, im underaged to go see the movie in the first place, im pretty sure its rated R,


Ah no problem! Yeah I know Horton hears a Who? I'm not a big fan though... I'm into random but not this random. Ha! That sucks you can't go see it! I guess you will just have to wait like the others till it comes on the web. I have a friend I think I can rely on , although she hates this movie and everything it stands for I'll force her to help me get in!


Nice, also, i have an older sis, so i can juss go with her.... if you have an older sib. you should ask em to go with u, to make the deal better, buy a ticket for them to go see a movie, doesnt have to be urs, juss something they like


Yeah thx I think thats what I'll do
7111 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / California
Offline
Posted 4/21/08
i want to watch it. D: my friends are watching it on friday but i cant go.
9665 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / The Great North (...
Offline
Posted 4/21/08

xone2freex wrote:

i want to watch it. D: my friends are watching it on friday but i cant go.


Yeah that must suck, just go see it another day!
3868 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / u tell me
Offline
Posted 4/21/08
dude, i want to see this. da first one waz funny as hell
1707 cr points
Send Message: Send PM GB Post
73 / F / Pearl of the Orient
Offline
Posted 4/21/08
I love the movie where they go to White Castle! It was hilarious in the silliest way! xDD I'm soooo going to go watch their new movie.
Posted 4/21/08
shyt is hilarious....


"bullets, my only weakness!"
38425 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Maui
Offline
Posted 4/21/08

TollBooth wrote:

Nah. The first one was hilarious, now it's just old. I liked the idea of them going to Amsterdam way better than this. Can't say for sure, haven't seen it. But recently I have been severely disappointed in the movies I've gone out to see.


true story. the movies of 08 have been real crappy lately. can't even remember last time going to the theaters to watch a movie.
157 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Tromsø, Norway
Offline
Posted 4/21/08

A-swAn wrote:


So If you don't already know Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay is out in 5 days so this friday is the premiere!(at least where I live). So just wondering did you watch Harold & Kumar Go to White Castle? And if yes will you watch the sequel? Did you like it? Just basically what did you like and dislike about it?

Personally I loved it! My sense of humor is super random and this movie is one of the few I actually liked. So yes why shouldn't I go see the new one during the premiere?!

Lemme know what you think...


Holy shit, fuck yeah! I didnt know the sequal was coming so soon! This is the greatest moment in my life concerning movies, since the discovery of porn
5862 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / the best city in...
Offline
Posted 4/21/08
hehehe, im definitely going to call and sick and watch this, hehe, welll, maybe after work
lol
38425 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Maui
Offline
Posted 4/21/08
heck yah! been waiting for the sequel. loved the first one. Memorable moments: Taco Shits, "Who wants some BUDDAH!!!". just a few.

oh did anyone catch the part where the white bald dude yells out to harold "Better Luck Tomorrow!". i just thought that was funny cause before H&K Harold guy was in the movie "Better Luck Tomorrow" where he gets killed. lol
Posted 4/21/08
i do..lloved it but idk if any of my friends are going to watch it
150 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34
Offline
Posted 4/26/08
eager to watch it! haha
22734 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Singapore
Offline
Posted 4/26/08
boring...............
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.