First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
pissed at anime
623 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in front of the c...
Offline
Posted 4/20/08
mm . will this count ? i threw a shoe right into our tv ' s surface due to my anger at a certain character . ( i don 't remember the character or anime . ) after getting yelled at . i never did that again . i just keep shouting thill i lost my voice .
315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Midway City, CA
Offline
Posted 4/20/08
It counts. I defy you to throw another shoe.
8531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Sunny Cali~!!!
Offline
Posted 4/20/08
yup it pisses me off sometimes...but its usually the characters
609 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 4/20/08
Cowboy bebop pissed me off so much! i mean why did spike have to die? wtf?

Trinity Blood had potential tooo. it was so great until the last episode was kind of like wth? they didnt even bother to cont, but i guess it was because the original author of the Trinity blood manga died so they just stopped. i think they should have tried otherwise >___<

and witch hunter robin. another potential made anime. the ending sucked! so bad!

ugh. it would me so much happy if they remade these so much! lol
121 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M
Offline
Posted 4/20/08 , edited 4/20/08
It's very unlike me, but i got really pissed due to some episodes in the beginning of Gantz. The main lead is like a freaking idiot, who seems to care about making an impression on the busty girl for most of the time and none of the characters are able to take charge of situation. I mean common there could've been at least one person decent enough to have the common sense of a normal human being. The 1st round game itself leaves you with a wtf feeling (you'll see what i mean). The main characters see people dying around them and aren't any help at all, and the concept in itself didn't make much sense at all in the beginning. But I took a liking to the series only when they re-entered the room the 3rd time around (by this time the main lead and the characters around them actually start developing but before that they had the annoying neutral attitude, like they didn't give a $hit if someone they just met died - well actually they cared but weren't able to do much till the 3rd round in the game), there was a decent amount hope but i doubt many people will like the way the ending turned out. But some of the deaths are insane, just watch this series "Gantz" and you'll understand. Hope i didn't give too much away. ;)

680 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / London
Offline
Posted 4/20/08
all the time. mostly for being thick. especially in detective academy q.
881 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Philippines
Offline
Posted 4/20/08
always..............................
377 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / home
Offline
Posted 4/20/08
Suzaku from Code Geass. He's just so annoying, I actually slapped my monitor. And Yui from Fushigi Yugi. She was so obsessed for Tamahome and was pissed he liked Miaka better. what a loser. but then I liked her again once she realized what she was doing was stupid
90095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Oregon
Offline
Posted 4/20/08 , edited 4/20/08
I get pissed at anime sometimes. But YU-Gi-OH pissed me off the most. Cards holding the fate of the world. WTF!?
2872 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / California
Offline
Posted 4/20/08
Makoto from School Days really pissed me off. He's such an arrogant, selfish moron.
348 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M
Offline
Posted 4/20/08
o my goodness DBZ wut the hell is up with that anime?!?!?!?!?

"LET ME CHARGE UP MY SPIRIT BOMB!!!!!!!!!!!!"

20 EPISODES LATER

"OH NO I MISSED"
1991 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / My House
Offline
Posted 4/20/08
When I attempted to watch Shugo Chara I wanted to jump into the stupid Computer and punch the main character whenever she said "Heart Unlock" or whatever.
355 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Davao, Philippines.
Offline
Posted 4/20/08
yeah, when they act all arrogant. those jerks. haha :))
2548 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Philippines
Offline
Posted 4/20/08
yeah...
like the blood+ anime

i'm totally pissed on it's story
5804 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Somewhere in hell
Offline
Posted 4/20/08 , edited 4/20/08
LoL The yu gi oh thing made me laugh, very true

Orihime always pisses me off, especially her voice >_>
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.