First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
Licensed?
9997 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Oregon, USA / Can...
Offline
Posted 4/25/08
Just another good Anime being licensed again.
I was looking at my top rated Animes on here, and all of them are licensed.
Do you know how sucky it is to not be able to watch the best Animes ever?

Just like Claymore too.
Claymore, Bleach, Blood+, I mean, really. Everything is like, not available.


I have a strong feeling that CR lost a few fans as soon as Naruto got licensed, unfortunately.
But it's true, ya know. Go to Veoh and watch some,
Not that hard to find shit lol.
1025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Tacoma, WA
Offline
Posted 4/25/08
it sucks but i know a site where i can watch it.. 56 was just put up today. if you want the site just message me and ask
122 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / ee-yarth
Offline
Posted 4/25/08
I sulked because of that for 5 mins.
2252 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Karakura town (ur...
Offline
Posted 4/25/08
I hate it when they licensed Naruto!!! Infact! they licensed animes that are mostly watch by people!!!
8865 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / sydney AUSTRALIA
Offline
Posted 4/25/08
not really there are other sites just cr is more organised
2401 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Sasori's house ma...
Offline
Posted 4/25/08
so mad... that i could fill up the whole page with comments but i would be wasting time ...
339 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Melbourne, (Curre...
Offline
Posted 4/25/08
lol guys, it called youtube
17090 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / あなたの心
Offline
Posted 4/25/08
i ended up crying ><
i love Naruto Shippuuden to the max
and once it gets licensed on cr, it gets licensed every where else
like on Youtube; episode 55
they said they removed it cuz of copyright stuff from Tv Tokyo
DAMN TV TOKYO
10 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M
Offline
Posted 4/26/08
IM GOING TO STOP COMMING HERE THIS SHIT SUCKS.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2010 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F / pikachuu's little...
Offline
Posted 4/28/08
REAL MADD MAD MAD MAD MAD MAD MAD MAD
i dont noe if im crazy or not
but when i found out i felt like im just gonna give up on watching any other anime =="
3187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Sweden
Offline
Posted 4/28/08 , edited 4/28/08
omg guys get over it, CR isn everything, they are not there only ones who have Shippuuden.... u can find Shippuuden and Bleach on www.dattebayo.com.

I dont unerstand why ppl cry for lisenced animes without understanding the reson why they lisence it..
some cry about it anyway even tho they know, and thats lame imo... go to other sites....!!

YAY for the ppl who accept that they are lisenced and dont cry about it, cuz i hate whiners :P

P.S Am i whining now? ^^ i dont wanna hate myself!
2496 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Southern California
Offline
Posted 4/28/08
LOL im not mad at all because it is easily solved jsut download it off one of the sites like dattebayo or something liek that that subbs naruto
like since most of the animes that i have enjoyed int he past are liscened i jsut download the series i like now days =] takes time but still i will always have the episodes for ever so its a better solution than tryign to get the streaming videos back
530 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Philippines
Offline
Posted 4/29/08
Well, on my part, I never knew that Naruto Shippuuden was licensed, well that is until i read this forum.
Technically I'm on the manga of Naruto so I never anticipated the anime of Naruto. The other thing that I anticipate was the game of Naruto Shippuuden on PS2. I wonder if there would be a third sequel... hmmm...
Well to those who's lives might have been crushed, don't worry I'm sure there are other sites out there, it might take a while to find but that in itself is worth it.
631 cr points
Send Message: Send PM GB Post
116
Offline
Posted 4/29/08
I'm in despair..licensed anime at this site have left me in despair.i got over it by now
737 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / CR~ lol ^^
Offline
Posted 4/29/08
Maybe now we should find another site that not licensed Naruto and Bleach ~_~
Crunchyroll Suck~......
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.