First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply Ella & Wuzun Or Ella & Jiro?
Creator
1304 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / California USA /...
Offline
Posted 5/2/08

mjlovesELLA wrote:


annakimyo wrote:


mjlovesELLA wrote:

ella and wu zun, jiro is mine


WHOAAA!! but i luv jiro my dadong too.


thats kay, hehe.. gosh, u know what??? i think jiro wang is waaaaaay too sexyyy, sexier than brad pitt! hahaha.. i love him, awww...


yeayeaaa. actually i cant compare bradpitt to jiro cus i dun understand why i hate american people looks. maybe they're just too liberated. LOL. i love jirooooooooooooo. Wo. be mine.
Creator
1304 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / California USA /...
Offline
Posted 5/2/08
ELLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IS SO WACKY! LAB THAT.
Moderator
1792 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Earth.... ^^,
Offline
Posted 5/2/08
nah! guys! Jiro is yours!!!! Zun is yours!!!!!!! Ella is MINE!!!!! GET IT!???? ELLA IS MINE!!!! hahahaha!
Member
785 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ♣Perlas ng Silang...
Offline
Posted 5/3/08
chunchen
Moderator
4288 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Puerto Rico
Offline
Posted 5/3/08
Well i think Wu and Jiro can stay together if they like, but Ella is mine hehehe. Seriously… I think Wu and Ella make a nice couple, but Jiro seems to be as crazy as Ella. Both are good for her.
Creator
1304 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / California USA /...
Offline
Posted 5/5/08
Jiro is mine ha.
Member
88833 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / LOCATION!
Offline
Posted 5/7/08
well ella and wu zun
because JIRO WANG i=was already my husband!lol JK
Creator
1304 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / California USA /...
Offline
Posted 5/8/08

mrsnatsume wrote:

well ella and wu zun
because JIRO WANG i=was already my husband!lol JK


heey. :((((( sad. jiro is hooooot.
Member
745 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / WONDERLAND
Offline
Posted 5/8/08
wah can't have a choice
there both
Member
14055 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Jailed in Yesung'...
Offline
Posted 5/12/08 , edited 5/12/08
of course, NO OTHER THAN WU CHUN AND ELLA.... i really love CHUNELLA... to all chunella fans, pls. join the chunella 4 addicts group...
Member
4017 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / philippines
Offline
Posted 5/15/08
Ella + Chun= haha. great chemistry++ a cute couple, handsome+cute=Chunella! haha .

Jiro+ Ella=haha. [i'm laughing at this .xD] funny couple!

Jiro=i could see that he's a very caring Guy.xD, very Funny but still serious in life. xD

Chun= Don't be fooled by looks, he's really crazy whenever Ella's around. xD
Member
14055 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Jailed in Yesung'...
Offline
Posted 5/19/08

mixcieaicie wrote:

Ella + Chun= haha. great chemistry++ a cute couple, handsome+cute=Chunella! haha .

Jiro+ Ella=haha. [i'm laughing at this .xD] funny couple!

Jiro=i could see that he's a very caring Guy.xD, very Funny but still serious in life. xD

Chun= Don't be fooled by looks, he's really crazy whenever Ella's around. xD


yeah! u're ryt.... he's really crazy whenever ella's around... hahaha CHUNELLA forever....

Member
14055 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Jailed in Yesung'...
Offline
Posted 5/19/08
ELLA is (for) so CHarming and has a UNique voice....

CHUN is (for) the ELdest and the LAtest member of fahrenheit...

did u get what i mean? (connect all the colored names and letters and disregard the uncolored ones and there ull see what i really mean...)

(ELLA IS FOR CHUN...)(CHUN IS FOR ELLA...)
Member
4017 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / philippines
Offline
Posted 5/20/08

zygnet wrote:

ELLA is (for) so CHarming and has a UNique voice....

CHUN is (for) the ELdest and the LAtest member of fahrenheit...

did u get what i mean? (connect all the colored names and letters and disregard the uncolored ones and there ull see what i really mean...)

(ELLA IS FOR CHUN...)(CHUN IS FOR ELLA...)


haha. got that. o.O Ella is for Chun. xxD

Chun is for Ella.o.O

Jiro is for JULIAAAAAA! . o.O haha :]]

Creator
1304 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / California USA /...
Offline
Posted 5/29/08

mixcieaicie wrote:


zygnet wrote:

ELLA is (for) so CHarming and has a UNique voice....

CHUN is (for) the ELdest and the LAtest member of fahrenheit...

did u get what i mean? (connect all the colored names and letters and disregard the uncolored ones and there ull see what i really mean...)

(ELLA IS FOR CHUN...)(CHUN IS FOR ELLA...)


haha. got that. o.O Ella is for Chun. xxD

Chun is for Ella.o.O

Jiro is for JULIAAAAAA! . o.O haha :]]



can we say JIRO is for me. :3 hahaha! oh i was joking right! :DDD
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.