First  Prev  1  2  3  Next  Last
HOLY CRAP this is just a rumor
114152 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / in a world where...
Offline
Posted 4/22/08

Runekn wrote:


TheRealKira wrote:

Hell yeah, PUT IN SEPHIROTH DAMMIT! HE'LL FREAGGIN KILL YOU ACROSS THE ENTIRE SCREEN!
While I'm at it, his Ultimate should be summoning the meteor to kick all your asses lol, instant kill and theres no escaping it (Pwnt)


To the quote:He was a pansy that had mother issues and couldn't even destroy the world. Now Kefka on the other hand, went from soldier to God in the game, actually destroyed the world, and was insane. Also Kuja is one who actually destroyed the world

To the topic itself:You mean third-party members? Nintendo is/was asking some third-parties if they could use them in their series.


dam straight dude Kefka>Sephiroth


id like Larharl from Disgaea: Hour of Darkness to b in one
or Amaturasu from Okami
maybe that Wonderer guy from Shadow of the Colossus
oooo the Prince from Katimari Domancy
1844 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / N.J.
Offline
Posted 4/24/08
??
454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Here
Offline
Posted 6/6/08
I like the Japanese characters:(
66534 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Flushing,NY
Online
Posted 6/6/08

TheRealKira wrote:

Hell yeah, PUT IN SEPHIROTH DAMMIT! HE'LL FREAGGIN KILL YOU ACROSS THE ENTIRE SCREEN!
While I'm at it, his Ultimate should be summoning the meteor to kick all your asses lol, instant kill and theres no escaping it (Pwnt)
yea waiting 5-9 min just summon a mettor that will just hit a small area or can be doged bu going under something is powerful

4175 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 6/6/08

Gado- wrote:

(yah i have been told to put this on game section....so i am)

OMG you'll never know what happened,
i herd that in teh future, nintendo is gonna make a smash brothers and they are gonna let non japanese characters in there.



they're fucking NINTENDO characters. and alot of them aren't japanese.
god damn it.
they had non japanese characters a long time ago.
1049 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / New York
Offline
Posted 6/6/08

XXxspgxXX wrote:
they're fucking NINTENDO characters. and alot of them aren't japanese.
god damn it.
they had non japanese characters a long time ago.


whose not japanese? all the characters in SSBB have been licensed or created by a japanese company. even solid snake and sonic.
4175 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 6/6/08

Auriga wrote:


XXxspgxXX wrote:
they're fucking NINTENDO characters. and alot of them aren't japanese.
god damn it.
they had non japanese characters a long time ago.


whose not japanese? all the characters in SSBB have been licensed or created by a japanese company. even solid snake and sonic.
sorry. lost in anger for things that happened earlier today so i misinterpted what op said.
thought he meant japanese as in characters that are japanese. not as in they're creators are japanese.

1040 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / somewhere
Offline
Posted 6/6/08
Such a Lie People dont believe this Noob
4587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / there >>>>
Offline
Posted 6/6/08
overacting?
Posted 6/6/08 , edited 6/6/08
don't be such a pussy

it's only a game
5384 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ふぃりぴん!
Offline
Posted 6/6/08
^haha, yeap, don't take it too seriousy, it'd be bad for the heart
Posted 6/7/08
I think the idea of super smash has been completely exhausted
I don't see how you could make smash any better than it is now besides improvements and new chars/stages/items
43028 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21
Offline
Posted 6/7/08
Hmm Non-Japanese Characters ehhh...? Thats fine with me! The more characters and variety then the better I guess...
1251 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Wright Anything A...
Offline
Posted 6/7/08
Tweak SSE a LOT or just scrap it out of the game
No more clones, PLEASE
Un-nerf Captain Falcon
All characters have unique movesets

These are the only things you can change anyway since any game, they usually just tweak and add new stuff in it.

When did we ever see and Halo turn into a fighting game.
When did we ever see an Guitar Hero turn into an RPG.

A lot of games are usually restricted to its beginnings (exceptions to some of the spin-offs)

oh and opening post was filled with so much fail, I hope its a joke topic.
16324 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Bangalore,India
Offline
Posted 6/7/08

frostcloud07 wrote:

overacting?


over-REacting
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.