First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
Have you ever tried to draw a manga?
Posted 6/6/08

kkmeow wrote:

yup i used to write little notes to my friends when i was bored...
here is a sample of my drawing but it's no good really... (i'll try and find and post some of my notes...)


u kidding! it's great!
5410 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Undefined
Offline
Posted 6/6/08
i tried....

i suck at it though... can't make up those panels and the background...



but i can draw the characters though...

still have to practice...



460 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / (secret)
Offline
Posted 6/6/08
i like to draw and i never trace cause wats the point of drawing wen u cant express urself..right? that's why i sketch the face and but different hair and clothes similar to the clothes the charater was wearing...i'm not complimenting myself but mostly my friends gaives me eitther 8/10 to 10/10 so yea............ but plz dont think of me as a show off!!
1769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F
Offline
Posted 6/6/08

ronryudragon wrote:


kkmeow wrote:

yup i used to write little notes to my friends when i was bored...
here is a sample of my drawing but it's no good really... (i'll try and find and post some of my notes...)


u kidding! it's great!


thanx ... but im still not very good..
6464 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / hell! >:D
Offline
Posted 6/6/08
yea i did i drew kaori's sister in kanon on my book
6811 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Planet Earth
Offline
Posted 6/6/08
I tried to write doujinshi.........but I still haven't been able to finish it...>.>''' and it's really crappy. (I drew it while still trying to fix lineart skills.....) doujinshi +bad lineart skills = FAIL. =_=;;;;
31617 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/6/08
Yeah. Me and my friends tried it once during our 'Pride group' activities. It was fun and we were successful. Other kids get to see it. [:
Posted 6/6/08
No, because i can't draw for shit.
3557 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M
Offline
Posted 6/6/08
Have you ever tried to draw a manga? this question is really confusing me....
28827 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / -
Offline
Posted 6/6/08
i tried,,, succeeded ,, but lazy to draw again afterwards =.=|l|l
12718 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / at Club Vogue wit...
Offline
Posted 6/6/08
YEs,,, it's for our project... and I'm proud of it.. eventhough it's really like a work of an amateur... heheh...
Posted 6/6/08

kkmeow wrote:


ronryudragon wrote:


kkmeow wrote:

yup i used to write little notes to my friends when i was bored...
here is a sample of my drawing but it's no good really... (i'll try and find and post some of my notes...)


u kidding! it's great!


thanx ... but im still not very good..


well your better than most people i've seen draw manga
769 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Anime world
Offline
Posted 6/6/08
no, not yet
3257 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / U.S.
Offline
Posted 6/6/08
I actually have and it is good looking too!
9840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 6/7/08
If I do something half decent it just takes forever.... so I don't draw ever pretty much. Bit lazy..
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.