First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply Yamada's Dog
Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 5/12/08
he really loves his pets....in myajo100Qi don't remember which number... it was sth like : your house burns, what wud you take out? - My pets.... so cute <3
Posted 5/14/08
kuu....so cute name..
Member
12595 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ...Laguna
Offline
Posted 5/14/08
i wish i could be one of his pets and he'll play w/ me ...lol
Member
8085 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / in suju's hearts (:
Offline
Posted 5/14/08
wah kuu so cute name =D
kuu kuu~~
Member
6516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Germany
Offline
Posted 5/14/08
kuu is really cute.. wonder how he named his other pets...
Posted 5/22/08

Tisha143 wrote:

i wish i could be one of his pets and he'll play w/ me ...lol


he would play with you? lol NICE
Posted 8/29/08 , edited 8/29/08

ryochanlover59 wrote:

Yep, he has a dog named Kuu 空。 He named it Kuu because he used to make noises sounding like "Kuu". It's a toy poodle, and he barely gets to play with it since he has so much work to do.

In my opinion, he's obsessing over his dog! :D


but i heard that he named it kuu because he likes nature names like umi, kuu,natsu n stuff. *talking to myself*(did i read japanese wrong??)
Member
4895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Wherever I wanna be
Offline
Posted 9/5/08 , edited 9/5/08
@ ryochanlover59
his dog is named kuu, because he wanted the name to be from nature

it was in the ST magazine
Member
1168 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / philippines
Offline
Posted 9/6/08

kelleshead wrote:

Yep Yep. I read he has a hamster too.


eh??

i thought it was just a toy poodle?
21290 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 9/20/08
i like his cutie doggy!! .. (=
Member
27060 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines...
Offline
Posted 9/20/08

imperatrice wrote:

yup! he finally got one....

ryutaro & yuto wants to have one too...





~kyaa! is that him with his dog?!
~chu kawaii! XD!
Posted 9/21/08
ye i think he has a pet poodle
named kuu
^^
lol!!~
so cute...
^^
Member
10684 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / UAE
Offline
Posted 9/23/08
KYAAAAAAAAA KUUU?~~~~
IT'S KAWAII~~~ LOLZ~

KYAAAAAAAAAAAA IS THAT HIS DOG IN THAT PIC?!!!
IT'S CHUUUUUUUUUUUUUUUUU KAWAI IENOO~~
Member
6492 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / canada
Offline
Posted 9/23/08
OMMMGG!!! KAWAIIIII!!!!
KYAAAA!!

THEY ARE BOTH SOOOO CUTEE!!!! XD
Posted 9/29/08
i need to get a dog now..hahah..
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.