Created by FullMetalGelade
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
Best rock group ???
3213 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Cali
Offline
Posted 4/24/08
none
8081 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Canada
Offline
Posted 4/24/08
Linkin Park!! =D
6098 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M
Offline
Posted 4/24/08
those bands are gay.. reason why i think most people like em, cuz it really mix in with anime music vids.. so thats why i think most people here likes em.... but anyways.. best rock group should be iron maiden..
4804 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M
Offline
Posted 4/24/08
Lol KoRN isn't rock, it's cheap wanna-be metal that the band formed from sewage shit mixed together with the rest of the stuff in the sewers, LP is kind of overrated already, KillSwitch just sucks period, and SlipKnot is just damned horrible, I mean come on, What Freaggin' Band Needs 9 Members, They Suck THAT BAD?!
5801 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / somewhere in Mala...
Offline
Posted 5/2/08
LINKIN PARK!
3187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sweden
Offline
Posted 5/2/08

TheRealKira wrote:

Lol KoRN isn't rock, it's cheap wanna-be metal that the band formed from sewage shit mixed together with the rest of the stuff in the sewers, LP is kind of overrated already, KillSwitch just sucks period, and SlipKnot is just damned horrible, I mean come on, What Freaggin' Band Needs 9 Members, They Suck THAT BAD?!


You are right, Korn isnt rly a ROCK band, they are a alternative Rock band.. They play "Nu Metal" or "Alternative metal
Korn made their songs special with Jonathan Davis (The vocalist) When sometimes he goes "crazy" and dont rly sing, its a mix of growl and pure rambling.. It creates a sense of madness.

Nu metal
(also known as new metal or nü metal) is a musical genre that emerged in the mid 1990s which fuses influences from grunge[1] and alternative metal with funk music, hip hop and various heavy metal genres, such as thrash metal and groove metal.

Nu metal music emphasizes mood, rhythm, and texture over melody. Often, nu metal songs use rhythmic, syncopated riffs played on distorted electric guitars with strings detuned to lower pitches to create a dark and thick sound.

Alternative metal
is an eclectic form of heavy metal music that gained popularity in the early 1990s alongside grunge. It is characterized by some heavy metal trappings (most notably heavy riffs), but usually with a pronounced experimental edge, including unconventional lyrics, odd time signatures, unusual technique, a resistance to conventional approaches to heavy music and an incorporation of a wide range of influences outside of the metal music scene.

Grunge (sometimes referred to as the Seattle Sound) is a subgenre of alternative rock that emerged during the mid-1980s in the American state of Washington, particularly in the Seattle area. Inspired by hardcore punk, heavy metal and indie rock, grunge is generally characterized by heavily distorted electric guitars, contrasting song dynamics, and apathetic or angst-filled lyrics. The grunge aesthetic is stripped-down compared to other forms of rock music, and many grunge musicians were noted for their unkempt appearances and rejection of theatrics.

If any1 wanna know what KORN is all about, this song describes perfectly what Korn is all about!
http://www.youtube.com/watch?v=K27d7Ut5bXo
Go to 2:40 to hear Korns special little "freak out" thing :P
"Boom na da mmm dum na ema,
Da boom na da mmm dum na ema !"
Posted 5/2/08
Linkin Park =]
106 cr points
Send Message: Send PM GB Post
57
Offline
Posted 5/2/08
whaddya say...my all time favorite bands are led zep, the doors, bruce springsteen, ETC
3868 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / u tell me
Offline
Posted 5/2/08
Slipknot rulez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
218 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / UK
Offline
Posted 5/2/08
LINKIN PARK - no match to them
5475 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / In the living hel...
Offline
Posted 5/2/08

I love Linkin Park
29460 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Cali
Offline
Posted 5/2/08
VAN HALEN
512 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / California
Offline
Posted 5/2/08
out of the choices i choose Slipknot good pump up music before a basketball/football game
105 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / QLD
Offline
Posted 5/2/08

CruelIchigo wrote:
If any1 wanna know what KORN is all about, this song describes perfectly what Korn is all about!
http://www.youtube.com/watch?v=K27d7Ut5bXo
Go to 2:40 to hear Korns special little "freak out" thing :P
"Boom na da mmm dum na ema,
Da boom na da mmm dum na ema !"


Aah.. Freak On A Leash
One of my favorite video clip
Nothing can be wrong with this
One of their greatest song, and what a nice animation by Todd Mc Farlane




TheRealKira wrote:

Lol KoRN isn't rock, it's cheap wanna-be metal that the band formed from sewage shit mixed together with the rest of the stuff in the sewers, LP is kind of overrated already, KillSwitch just sucks period, and SlipKnot is just damned horrible, I mean come on, What Freaggin' Band Needs 9 Members, They Suck THAT BAD?!


And yeah..
KoRn is a really "cheap band"
So cheap that back then Incubus said that they're making music industry uncreative
Since they became the pioneer for their genre and heaps of bands just trying to copy their style
3187 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Sweden
Offline
Posted 5/2/08

eLtar wrote:


CruelIchigo wrote:
If any1 wanna know what KORN is all about, this song describes perfectly what Korn is all about!
http://www.youtube.com/watch?v=K27d7Ut5bXo
Go to 2:40 to hear Korns special little "freak out" thing :P
"Boom na da mmm dum na ema,
Da boom na da mmm dum na ema !"


Aah.. Freak On A Leash
One of my favorite video clip
Nothing can be wrong with this
One of their greatest song, and what a nice animation by Todd Mc Farlane




TheRealKira wrote:

Lol KoRN isn't rock, it's cheap wanna-be metal that the band formed from sewage shit mixed together with the rest of the stuff in the sewers, LP is kind of overrated already, KillSwitch just sucks period, and SlipKnot is just damned horrible, I mean come on, What Freaggin' Band Needs 9 Members, They Suck THAT BAD?!


And yeah..
KoRn is a really "cheap band"
So cheap that back then Incubus said that they're making music industry uncreative
Since they became the pioneer for their genre and heaps of bands just trying to copy their style


QFT my friend :> KoRn!!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.