First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
Worst Manga Ending (Spoiler Alert!)
1340 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / iN THE DEEP, DEEP...
Offline
Posted 4/23/08

sorrowfulmadeline wrote:

mine is the story of "as the death god dictates" the ending of it was really horrible! it makes me cry and feel sad because the shinigami there needed to disappear for the sake of the girl to return back to its world and live again normally...


i agree with you!
lol! i just read the manga three days ago.
"shiro" disappeared!
i wanted the girl to be with "shiro"!!!
*sigh*
1452 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / over the rainbow
Offline
Posted 4/24/08

LiLiUM394678 wrote:


sorrowfulmadeline wrote:

mine is the story of "as the death god dictates" the ending of it was really horrible! it makes me cry and feel sad because the shinigami there needed to disappear for the sake of the girl to return back to its world and live again normally...


i agree with you!
lol! i just read the manga three days ago.
"shiro" disappeared!
i wanted the girl to be with "shiro"!!!
*sigh*


yeah! definitely... but you know that shiro likes the girl that's why he did that for the girl to return and to be happy with her current boyfriend.
i know its very hard for shiro's part, but for the sake of the girl's happiness and to live life to the fullest, he choses to disappear...
*sigh* its very sad...that ending...huhuhu...i really cry there... do you think that the girl might also like shiro then?
1340 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / iN THE DEEP, DEEP...
Offline
Posted 4/24/08

sorrowfulmadeline wrote:


LiLiUM394678 wrote:


sorrowfulmadeline wrote:

mine is the story of "as the death god dictates" the ending of it was really horrible! it makes me cry and feel sad because the shinigami there needed to disappear for the sake of the girl to return back to its world and live again normally...


i agree with you!
lol! i just read the manga three days ago.
"shiro" disappeared!
i wanted the girl to be with "shiro"!!!
*sigh*


yeah! definitely... but you know that shiro likes the girl that's why he did that for the girl to return and to be happy with her current boyfriend.
i know its very hard for shiro's part, but for the sake of the girl's happiness and to live life to the fullest, he choses to disappear...
*sigh* its very sad...that ending...huhuhu...i really cry there... do you think that the girl might also like shiro then?


well, i think the girl did like shiro, she didn't want to go back cuz that means shiro wil disappear but shiro told her it's ok *sniff*sniff*.
n she did give shiro the name, right.
i just wished she n shiro ended up together... i would prefer it.
they would make a good couple.
1452 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / over the rainbow
Offline
Posted 4/24/08 , edited 4/24/08

LiLiUM394678 wrote:


sorrowfulmadeline wrote:


LiLiUM394678 wrote:


sorrowfulmadeline wrote:

mine is the story of "as the death god dictates" the ending of it was really horrible! it makes me cry and feel sad because the shinigami there needed to disappear for the sake of the girl to return back to its world and live again normally...


i agree with you!
lol! i just read the manga three days ago.
"shiro" disappeared!
i wanted the girl to be with "shiro"!!!
*sigh*


yeah! definitely... but you know that shiro likes the girl that's why he did that for the girl to return and to be happy with her current boyfriend.
i know its very hard for shiro's part, but for the sake of the girl's happiness and to live life to the fullest, he choses to disappear...
*sigh* its very sad...that ending...huhuhu...i really cry there... do you think that the girl might also like shiro then?


well, i think the girl did like shiro, she didn't want to go back cuz that means shiro wil disappear but shiro told her it's ok *sniff*sniff*.
n she did give shiro the name, right.
i just wished she n shiro ended up together... i would prefer it.
they would make a good couple.


yeah...they would but i think shinigamis are prohibited to fall in love with humans. that was i think the other shinigami said to shiro. it's their law...and also it's against to the shinigami's law to prevent a human from his/her destined death. well...it's just too bad that they didn't end up together...
1340 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / iN THE DEEP, DEEP...
Offline
Posted 4/24/08

sorrowfulmadeline wrote:


LiLiUM394678 wrote:


sorrowfulmadeline wrote:


LiLiUM394678 wrote:


sorrowfulmadeline wrote:

mine is the story of "as the death god dictates" the ending of it was really horrible! it makes me cry and feel sad because the shinigami there needed to disappear for the sake of the girl to return back to its world and live again normally...


i agree with you!
lol! i just read the manga three days ago.
"shiro" disappeared!
i wanted the girl to be with "shiro"!!!
*sigh*


yeah! definitely... but you know that shiro likes the girl that's why he did that for the girl to return and to be happy with her current boyfriend.
i know its very hard for shiro's part, but for the sake of the girl's happiness and to live life to the fullest, he choses to disappear...
*sigh* its very sad...that ending...huhuhu...i really cry there... do you think that the girl might also like shiro then?


well, i think the girl did like shiro, she didn't want to go back cuz that means shiro wil disappear but shiro told her it's ok *sniff*sniff*.
n she did give shiro the name, right.
i just wished she n shiro ended up together... i would prefer it.
they would make a good couple.


yeah...they would but i think shinigamis are prohibited to fall in love with humans. that was i think the other shinigami said to shiro. it's their law...and also it's against to the shinigami's law to prevent a human from his/her destined death. well...it's just too bad that they didn't end up together...


yeah shinigamis were prohibited to fall in love or prevent a human from their fate but shiro DID break one of the rules, preventing the girl from dying early... so why can't he be with her since he just broke one of the major rules.
i was kinda hoping that he would at least be reborn as a human in the ending...
why didn't the mangaka think of that...
*sigh*
698 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / I'm lost~ -.-
Offline
Posted 4/24/08
Wrong section, but anyways, my comment is- School days.
1452 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / over the rainbow
Offline
Posted 4/24/08

LiLiUM394678 wrote:


sorrowfulmadeline wrote:


LiLiUM394678 wrote:


sorrowfulmadeline wrote:


LiLiUM394678 wrote:


sorrowfulmadeline wrote:

mine is the story of "as the death god dictates" the ending of it was really horrible! it makes me cry and feel sad because the shinigami there needed to disappear for the sake of the girl to return back to its world and live again normally...


i agree with you!
lol! i just read the manga three days ago.
"shiro" disappeared!
i wanted the girl to be with "shiro"!!!
*sigh*


yeah! definitely... but you know that shiro likes the girl that's why he did that for the girl to return and to be happy with her current boyfriend.
i know its very hard for shiro's part, but for the sake of the girl's happiness and to live life to the fullest, he choses to disappear...
*sigh* its very sad...that ending...huhuhu...i really cry there... do you think that the girl might also like shiro then?


well, i think the girl did like shiro, she didn't want to go back cuz that means shiro wil disappear but shiro told her it's ok *sniff*sniff*.
n she did give shiro the name, right.
i just wished she n shiro ended up together... i would prefer it.
they would make a good couple.


yeah...they would but i think shinigamis are prohibited to fall in love with humans. that was i think the other shinigami said to shiro. it's their law...and also it's against to the shinigami's law to prevent a human from his/her destined death. well...it's just too bad that they didn't end up together...


yeah shinigamis were prohibited to fall in love or prevent a human from their fate but shiro DID break one of the rules, preventing the girl from dying early... so why can't he be with her since he just broke one of the major rules.
i was kinda hoping that he would at least be reborn as a human in the ending...
why didn't the mangaka think of that...
*sigh*


but come to think of it... shiro is already dead that's why he can't return in his human body form... well that suggestion is also good. maybe the mangaka is just in a hurry to end the story! no... I'm just kidding.. breaking a major rule of shinigamis has a heavy punishment. maybe that "heavy punishment" is to disappear... shiro already knew that if he would break the law he will disappear coz the other shinigami already tolf him that stuff. maybe he just really like the girl. you see that shiro help the girl's boyfriend and told him they will protect the girl no matter what happened. *tears* and when the girl end up to comatose for 2 days... oooohh... *sniff*
1340 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / iN THE DEEP, DEEP...
Offline
Posted 4/24/08

sorrowfulmadeline wrote:


LiLiUM394678 wrote:


sorrowfulmadeline wrote:


LiLiUM394678 wrote:


sorrowfulmadeline wrote:


LiLiUM394678 wrote:


sorrowfulmadeline wrote:

mine is the story of "as the death god dictates" the ending of it was really horrible! it makes me cry and feel sad because the shinigami there needed to disappear for the sake of the girl to return back to its world and live again normally...


i agree with you!
lol! i just read the manga three days ago.
"shiro" disappeared!
i wanted the girl to be with "shiro"!!!
*sigh*


yeah! definitely... but you know that shiro likes the girl that's why he did that for the girl to return and to be happy with her current boyfriend.
i know its very hard for shiro's part, but for the sake of the girl's happiness and to live life to the fullest, he choses to disappear...
*sigh* its very sad...that ending...huhuhu...i really cry there... do you think that the girl might also like shiro then?


well, i think the girl did like shiro, she didn't want to go back cuz that means shiro wil disappear but shiro told her it's ok *sniff*sniff*.
n she did give shiro the name, right.
i just wished she n shiro ended up together... i would prefer it.
they would make a good couple.


yeah...they would but i think shinigamis are prohibited to fall in love with humans. that was i think the other shinigami said to shiro. it's their law...and also it's against to the shinigami's law to prevent a human from his/her destined death. well...it's just too bad that they didn't end up together...


yeah shinigamis were prohibited to fall in love or prevent a human from their fate but shiro DID break one of the rules, preventing the girl from dying early... so why can't he be with her since he just broke one of the major rules.
i was kinda hoping that he would at least be reborn as a human in the ending...
why didn't the mangaka think of that...
*sigh*


but come to think of it... shiro is already dead that's why he can't return in his human body form... well that suggestion is also good. maybe the mangaka is just in a hurry to end the story! no... I'm just kidding.. breaking a major rule of shinigamis has a heavy punishment. maybe that "heavy punishment" is to disappear... shiro already knew that if he would break the law he will disappear coz the other shinigami already tolf him that stuff. maybe he just really like the girl. you see that shiro help the girl's boyfriend and told him they will protect the girl no matter what happened. *tears* and when the girl end up to comatose for 2 days... oooohh... *sniff*


still!!! i want them to be together... want shiro to be reincarnated or at least someone that looks like shiro but has no shinigami memories... u know...
that would definitely be a better ending or at least ease my heart... LOL!
i just dont want shiro to disapear just like that.
5280 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / M / Getter Rays HQ
Offline
Posted 4/24/08
Evangelion because I just don't understand complicated endings
2814 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / The Underworld
Offline
Posted 4/24/08
Shaman King and Death Note! I don't want L or Light to die!
Posted 4/24/08
the ending of paradise kiss ><
167 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Bacolod City
Offline
Posted 4/24/08
The worst for me would be the School Days Manga, not as gruesome as the anime, but still..................
493 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Turriff Scotland
Offline
Posted 4/24/08

crazyjap22 wrote:

If theres another forum about this then sorry

The worst manga ending for me is

Shaman King
so horrible


there ment to be re-realesing the final volume with a proper ending. it only had a shit ending coz jump cancelled it early then replaced it with bleach but shaman king became popular in america and overseas fans want a proper ending. its getting relased spring 2009 coz the writer is working on ultimo with stan lee.
564 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / planet earth
Offline
Posted 4/24/08
havnt read many mangas yet but so far so good ..i just started reading them u no
but y is forum not in the manga section
11511 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines ^-^
Offline
Posted 4/24/08
i have no idea...~~
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.