First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
Post Reply °RNDM° Chat room!
Neko Creator Suu-chan
55733 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 5/6/08

paula_sison wrote:


tsugumi09 wrote:


paula_sison wrote:

HI !!! i dunno what i gonna say hehehe ^___^ ** mental block **


doshite? ♥su?..


Maybe beacuse i fell sleepy that time hehehe ^___^


~lol.. ne ne i really love your new chibi avi ♥su !
Member
2696 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ~ Philippines ~
Offline
Posted 5/6/08

tsugumi09 wrote:


paula_sison wrote:


tsugumi09 wrote:


paula_sison wrote:

HI !!! i dunno what i gonna say hehehe ^___^ ** mental block **


doshite? ♥su?..


Maybe beacuse i fell sleepy that time hehehe ^___^


~lol.. ne ne i really love your new chibi avi ♥su !


Thanks i just make it in the lunapic.com because i dont know how to use photoshop ... i like ur avi too ^___^

Neko Creator Suu-chan
55733 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 5/6/08

paula_sison wrote:


tsugumi09 wrote:


paula_sison wrote:


tsugumi09 wrote:


paula_sison wrote:

HI !!! i dunno what i gonna say hehehe ^___^ ** mental block **


doshite? ♥su?..


Maybe beacuse i fell sleepy that time hehehe ^___^


~lol.. ne ne i really love your new chibi avi ♥su !


Thanks i just make it in the lunapic.com because i dont know how to use photoshop ... i like ur avi too ^___^



suu-chan uses lunapic before too ♥su

Member
2696 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ~ Philippines ~
Offline
Posted 5/6/08

tsugumi09 wrote:


paula_sison wrote:


tsugumi09 wrote:


paula_sison wrote:


tsugumi09 wrote:


paula_sison wrote:

HI !!! i dunno what i gonna say hehehe ^___^ ** mental block **


doshite? ♥su?..


Maybe beacuse i fell sleepy that time hehehe ^___^


~lol.. ne ne i really love your new chibi avi ♥su !


Thanks i just make it in the lunapic.com because i dont know how to use photoshop ... i like ur avi too ^___^



suu-chan uses lunapic before too ♥su



oh ... ^___^ i have fun taking to u but i have to go now bye bye next time again ^___^

Neko Creator Suu-chan
55733 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 5/6/08

paula_sison wrote:


tsugumi09 wrote:


paula_sison wrote:


tsugumi09 wrote:


paula_sison wrote:


tsugumi09 wrote:


paula_sison wrote:

HI !!! i dunno what i gonna say hehehe ^___^ ** mental block **


doshite? ♥su?..


Maybe beacuse i fell sleepy that time hehehe ^___^


~lol.. ne ne i really love your new chibi avi ♥su !


Thanks i just make it in the lunapic.com because i dont know how to use photoshop ... i like ur avi too ^___^



suu-chan uses lunapic before too ♥su



oh ... ^___^ i have fun taking to u but i have to go now bye bye next time again ^___^



haii i need to go too ♥su matta ashita ne!
Member
10145 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Maii drim Land a....
Offline
Posted 5/6/08

tsugumi09 wrote:


JaSe_ wrote:

Cute Gaara...^^


Gaara.. etto.. i think he is hotter in shippuden


I never really watched naruto...^^
Just like their characters....^^
Member
2696 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ~ Philippines ~
Offline
Posted 5/6/08
hi !!! ^___^
Neko Creator Suu-chan
55733 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 5/6/08

JaSe_ wrote:


tsugumi09 wrote:


JaSe_ wrote:

Cute Gaara...^^


Gaara.. etto.. i think he is hotter in shippuden


I never really watched naruto...^^
Just like their characters....^^


ohh ~lol ^^

Neko Creator Suu-chan
55733 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 5/6/08

paula_sison wrote:

hi !!! ^___^


hello! ♥su
2679 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Philippines
Offline
Posted 5/6/08
hello, good afternoon, everyone.
Member
2696 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ~ Philippines ~
Offline
Posted 5/6/08

tsugumi09 wrote:


paula_sison wrote:

hi !!! ^___^


hello! ♥su


How are u ??? Ü

Member
2696 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / ~ Philippines ~
Offline
Posted 5/6/08

Sylfaen wrote:

hello, good afternoon, everyone.


Hi !!! Good afternoon to u ^___^


Member
10145 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Maii drim Land a....
Offline
Posted 5/7/08

tsugumi09 wrote:


JaSe_ wrote:


tsugumi09 wrote:


JaSe_ wrote:

Cute Gaara...^^


Gaara.. etto.. i think he is hotter in shippuden


I never really watched naruto...^^
Just like their characters....^^


ohh ~lol ^^



Do u like naruto,.?
Member
4750 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/7/08
hi everyone wassup?
Neko Creator Suu-chan
55733 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 5/7/08

JaSe_ wrote:


tsugumi09 wrote:


JaSe_ wrote:


tsugumi09 wrote:


JaSe_ wrote:

Cute Gaara...^^


Gaara.. etto.. i think he is hotter in shippuden


I never really watched naruto...^^
Just like their characters....^^


ohh ~lol ^^



Do u like naruto,.?


yep kinda ♥su ^^
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  Next  Last
You must be logged in to post.