First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply ~mY BaBySiTtEr~ chapter 2
Member
45002 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / "I write for the...
Offline
Posted 4/27/08
Awww, Kyo is so adorable >.<
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 4/27/08

lisamoss1225 wrote:

I LOVE IT!!!! ITS AWESOME!!!!!!


me happy that u like it ^ ^ i'll be looking forward to yours
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 4/27/08

judo_girl wrote:

cool he ghas 2 ages :P


thnx, it's fun playing the role of him, iono i just like it ^ ^
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 4/27/08

moonwarrior485 wrote:

Awww, Kyo is so adorable >.<


thanks!!!! ><
Member
2144 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / my houseeee =)
Offline
Posted 4/30/08
kawaii kyo-kun!!! hehe i wish i baby-sat someone like him XD haha next chapter, here i come =]
Member
543 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / The New world
Offline
Posted 4/30/08
Aww she has no clue..lol! this is getting good
Posted 5/1/08
OMG!!!!
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 5/2/08

fusiongirl50 wrote:

kawaii kyo-kun!!! hehe i wish i baby-sat someone like him XD haha next chapter, here i come =]


thanks =) me too ^ ^
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 5/2/08

lordarion wrote:

Aww she has no clue..lol! this is getting good


yay!!!!
Member
2144 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / my houseeee =)
Offline
Posted 5/4/08

ahlor wrote:


fusiongirl50 wrote:

kawaii kyo-kun!!! hehe i wish i baby-sat someone like him XD haha next chapter, here i come =]


thanks =) me too ^ ^


hehe lol
Member
2013 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / home(in holland)...
Offline
Posted 5/9/08
that was CUTE~~ gonna read the next one:)
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 5/11/08
YAY!~
Member
16960 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / behind you :{D
Offline
Posted 5/14/08
heh???....cant rely understand..but gampade ne...^^''
Member
14945 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / in my Jae Oppa's...
Offline
Posted 5/15/08

ahlor wrote:

My Babysitter

Dream?

{still at kyo’s house}

Kyo: oi! Wake up *shaking her*

Emi: w-what….*opening eyes* happened…..

Emi: *fully opens eyes* *looks up* GAAHH!!! *moves far away* PERVERT!!! *pointing at him* WHAT HAVE U DONE TO KYO!!!!! ANSWER ME U MANICA

Kyo: idiot!, iam Kyo (she’s more stupid than I thought…I still like the same but just taller)

Kyo: it seems that it is wearing off a little *smiles* that’s good

Emi: (still doesn’t know what is going on) *spots a bat* (if I can just get that bat then-) *runs and grabs it* HA! Now I have the upper hand *holding bat*

Kyo: that doesn’t matter *grabs the bat and bent it with*

Emi: (crap….) WHAT DID U DO WITH KYO!!

Kyo: I told you iam him! (doesn’t she listen to anyone!)

Emi: kyo isn’t like you, he maybe a bit mean to me but he’s still a good kid , he wouldn’t hurt anybody *very determined*

Kyo: hahaha you only knew him for a couple of minutes how would you know anything about him?

Emi: all I know is that he’s not a bad person (kyo where are you??)

Kyo: *piss* lets make a deal then, right now go to that building *points at the building* and jump onto the building that’s right next to it *sneer* (no human can do that)

Emi: *stares at the building* *runs out of the house*

Kyo: *chuckle* humans are so predictable *begins to walk away*

Emi: HEY!!! Just where do u think ur going??!! *on top of the building*

Kyo: *shock* w-what the hell, is she crazy!!!

Emi: just watch me!!! I’ll save Kyo in no time!!! *gulp* (IM GOING TO SAVE KYO FOR SURE!!!!)

Emi: *begins running*

Kyo: SHE MUST BE NUTS!!! *runs toward the building* damit!! I don’t think I can make it in time

Emi: (I’ll save kyo, and after this we’ll have ice cream together) *jumps*

Emi: (just a bit more!!!) *begins to fall down* (NO!!! no!, not like this I can’t die like this!!! I still gotta save kyo-kun!!!!!)

Emi: *sees a metal bar* (if I can just grab that) *reaches for it* (almost got it) *misses it* (NO!!!) *heads hits metal instead* *fall even lower*

Kyo: shit! I guess I have no other choice *looks around* good it’s clear *grins* I Kyo, the Guardian of Agnes summon the wing god, lend me your power and grant me wings!! *magic circle glows*

Emi: (no…..this can’t be the end….kyo im sorry…) *falling*

Kyo: *catches her* *wings flattering* are u okay?

Emi: *eyes half open* (who’s this person…no it’s not a person it’s an angel…i think im dead at least im in heaven now) *smiles*

{kyo’s house}

Emi: im sorry….kyo

Kyo: is she sleep talking?.....she’s really was trying to save me….haha even though she didn’t even know im right here *touches her hair* (she’s a real trouble maker)

Emi: …..*wakes up really fast* KYO!!! I I have to go look for him *starts running* ouch!...why does my head hurt *rubbing her wounded area*

Kyo: im right here

Emi: KYO!!!! *hugs him tightly * where were you?? *has watery eyes*

Kyo: your crying *hits her in the head* stop crying! You’re a big kid, you shouldn’t cry

Emi: im sorry kyo *wiping tears away* (gotta be strong) lets go get some ice cream *smiles* *holding kyo’s hand* (I must have been dreaming, im glad it was just a dream…..but who was that angel?? He had a soothing voice)

Kyo: (good she stopped crying, I think she doesn’t remember what happened) *staring at emi*

Emi: what is it Kyo?

Kyo: nothing *looks away* (can’t believe a stupid human girl would risk their life to save a kid they just met, she must be the world’s biggest idiot)

{store}

Emi: you wanted a chocolate one right? *smiles*

Kyo: un *grins*

Emi: (HE IS SOOOOOO CUTE >.<) here you go ^ ^

Kyo: *licks the ice cream* YUMMY!~ *cute smile* thank you Emi-chan ^_^

Emi: (kawaii…..) *stares at him* *ice cream begins to melts* no problem kyo ^_^

Kyo: idiot your ice cream is melting (--___---)

Emi: huh? *notices the ice cream is melting* ahhh…

Kyo: give it here *grabs her hand and licks the ice cream* there

Emi: (that…..was……CUTE!!!!!!~) here you can have it ^ ^

Kyo:...thank you ^_^

Emi: KYYYAAA!! >.< you are too cute!! *hugs him*

Kyo: your weird

Emi: huh? *pinches him* that’s what you get (calling me weird, he's the weird one)

Kyo: s-stop it *can’t talk good since he’s being pinch by Emi*



The next chapter you’ll understand the beginning part =)

See you in the next chapter!!!~



kyo must be really cute!!!!!!
Creator
14397 cr points
Send Message: Send PM GB Post
72 / F / if only I knew
Offline
Posted 5/19/08
arigatou!!! again i just can't say enough can i?? ^ ^ but im really happy that all u guys are still reading my story it makes me really happy and wanna go write more =) ARIGATOU!!!
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.