First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You wake up tomorrow and find your penis on the floor
3828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Augusta GA
Offline
Posted 4/25/08
crap gotta go. ill report back to tell you guys how its going
Posted 4/25/08
wtf is dis craziness
28612 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Offline
Posted 4/25/08

Raikuga wrote:

crap gotta go. ill report back to tell you guys how its going


you got owned

*waves goodbye*
157 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Tromsø, Norway
Offline
Posted 4/25/08
I was thinking same thing, but god damn, I dont know if I could ever look at it again : (
3828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Augusta GA
Offline
Posted 4/25/08

clocut wrote:


Raikuga wrote:

crap gotta go. ill report back to tell you guys how its going


you got owned

*waves goodbye*


lol wut i know no such thing

waves goodbye
28612 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Offline
Posted 4/25/08

Raikuga wrote:


clocut wrote:


Raikuga wrote:

crap gotta go. ill report back to tell you guys how its going


you got owned

*waves goodbye*


lol wut i know no such thing

waves goodbye


i thought you were gone already
1461 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / CA
Offline
Posted 4/25/08
hahaha thats funny s***!!! lol
Posted 4/25/08
WTF is up with all these stupid threads. If your penis falls off then you're screwed.
35001 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Shinigami Realm [...
Offline
Posted 4/25/08
i don't have a penis so...... yeah.............
28612 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Offline
Posted 4/25/08

O_oStefferzO-o wrote:

WTF is up with all these stupid threads. If your penis falls off then you're screwed.


actually i think the problem would be you would never be screwed again
Posted 4/25/08 , edited 4/25/08

clocut wrote:


O_oStefferzO-o wrote:

WTF is up with all these stupid threads. If your penis falls off then you're screwed.


actually i think the problem would be you would never be screwed again


Well, you could take it in the back door. *cough*
Posted 4/25/08

O_oStefferzO-o wrote:

WTF is up with all these stupid threads. If your penis falls off then you're screwed.


Omg I fucking lol'd so hardly at today's threads =D!
Posted 4/25/08

Eudd wrote:


O_oStefferzO-o wrote:

WTF is up with all these stupid threads. If your penis falls off then you're screwed.


Omg I fucking lol'd so hardly at today's threads =D!


I know right, what's up with all the douche bags.
28612 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M
Offline
Posted 4/25/08

O_oStefferzO-o wrote:


Eudd wrote:


O_oStefferzO-o wrote:

WTF is up with all these stupid threads. If your penis falls off then you're screwed.


Omg I fucking lol'd so hardly at today's threads =D!


I know right, what's up with all the douche bags.


look at the bottom of the first page
Posted 4/25/08

clocut wrote:


O_oStefferzO-o wrote:


Eudd wrote:


O_oStefferzO-o wrote:

WTF is up with all these stupid threads. If your penis falls off then you're screwed.


Omg I fucking lol'd so hardly at today's threads =D!


I know right, what's up with all the douche bags.


look at the bottom of the first page


*sigh* you got me there.
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.