First  Prev  1  2  3  Next  Last
Post Reply ANIMAL SCHOOL UNIFORM
Member
3291 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / my room!!!!!!~♥
Offline
Posted 4/25/08 , edited 5/11/08
may i hav ur attention plz.....Heyheyyyy!!!!~ im Hina(puppyluvr88) im d fashion class' sensei.......i wuz wundring.....plz vote 4 1 of dese uniform sets below 1-14....im asking u students here @ Animal School 2 pick ur own uniforms and w/e ur comfortable in b/c ur gonna b wearing them 4 d rest of ur skool years here.......arigatou...thank you so kindly 4 ur time.... The top 5 will b posted in a poll were students will vote 4 the uniform dey lyk and dat will b d skool uniform........i will end d voting 4 d top 5 by May 16 @ 5:00 pm i hav narrowed it down 2 d ones dat ppl hav voted 4 but der seems 2 b a top 7 so i will delete d one no 1 voted 4.....
NOTE!!: just choose a # not a # and letter....there sets..d prefects wear b&d and the normal students wear a&c.........a.=girl uniform...b.= girl prefect uniform....c.=guy uniform.....d.=boy prefect uniform.ex. 1. a. pic of girl in skool uniform....1. b. pic of girl prefect of skool uniform......1. c. pic of boy in matching skool uniform of girl.....1.d. pic of boy prefect of skool uniform
1. a.
b.
c.
d.
2. a.
b.
c.
d.
4. a.
b.
c.
d.
7. a.
b.
c.
d.
8. a.
b.
c.
d.
11. a.
b.
c.
d.
12. a.&c.
b.
d.
14. a.
b.
c.
d.
Member
393 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Over the Rainbow
Offline
Posted 4/25/08
ooh..i like 12 b...yeah...it's cute!
Member
938 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 4/25/08
4a
Member
15172 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Himitsu ^-^
Offline
Posted 4/25/08
2.b. that's the uniform i like ^-^
Posted 4/26/08
11.A its sooo cuuuute
Member
22412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / ♡ In Lelouch's ar...
Offline
Posted 4/27/08
14.b ^^
Member
1454 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / B.E.D.R.O.O.M
Offline
Posted 4/27/08
sets 2, 11 or 14. i'm fine with whichever wins
Member
1593 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 4/27/08
umm. 7.or 8
Member
20799 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / any where .........
Offline
Posted 4/27/08
7 or 8!!!!!!! definitely!!!!!
Member
691 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Singapore
Offline
Posted 4/28/08
eto... after so much thinkin and looking thru the uni... i still cnt choose btw set 8 n 12... i lurve set 8 as e suit 4 guys prefects r so hot!! @[email protected] n i like 12 bcoz its just the uni i like 2 wear... ^-^
*nwe, pic 13.a ish actualli me in the human form! yay! im actualli 1 of the 'models' here... hehe... ^-^ (hmm... den hw cum i didnt choose tt set? =.=)
Posted 4/28/08
7 or 4.b ^^...both r nice ^^
Member
1043 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Philippines
Offline
Posted 4/29/08
4 a
Member
6895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / a fragment of my...
Offline
Posted 5/1/08
11a
Member
6895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / a fragment of my...
Offline
Posted 5/1/08
can mine be without the ribbon???
Member
6895 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / a fragment of my...
Offline
Posted 5/1/08
if it is impossible then 8a
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.