WEEKEND TICKETS GOING FAST!

PRICES GO UP AT THE GATE

PURCHASE TICKET
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Worst Anime Pairing
106 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / here
Offline
Posted 11/5/07
i basically hate any paring that involves any two people that hate each other in the anime/manga.
934 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 11/5/07
Tsunade and Gai
that's just wrong...
6797 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / New York
Offline
Posted 11/5/07
Hmmmm i would have to say the worst pairing is inoue & the glasses guy(forgot his name... >.<) from bleach... i really dont think they go together... haha but then thats just my opinion
29505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Canada
Offline
Posted 11/5/07

isarahxx wrote:

Hmmmm i would have to say the worst pairing is inoue & the glasses guy(forgot his name... >.<) from bleach... i really dont think they go together... haha but then thats just my opinion :)


Ishida, I don't like that pairing very much either...Mainly because its clear that Orihime likes Ichigo

36562 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Corner of No and...
Offline
Posted 11/5/07
Usagi and Mamoru. I'm sorry but Mamoru is a total asshole. He's a selfish jerk who only worries about himself and how things will effect him. He's only ever causing her pain and making her cry. As for those of you who're like, "but hes the father of her child, if she's not with him then her daughter will disappear" frankly, I couldn't care less ~ their daughter was an evil bitch. I think Usagi shoulda stayed with Seiya ~ she was just a more likeable character when he was around, she was much stronger and seemed to be a tad smarter, even if he did turn out to be girl. I mean, compared to Mamoru even Prince Diamond would've been better!!!

Edit: You wanna know what's really sad ~ I don't even like this show!
12572 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Pithole
Offline
Posted 11/5/07
Eiga and Miya Miya @ Bamboo Blade.
2073 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 11/5/07
boy, do i have a list..

naruto x hinata..
omg this couple irks me sooo bad. why? cause she's so flippin shy&&won't say a thing and naruto's way to loud and stupid to ever figure out that she likes him..

ichigo x inoue..
i just don't like inoue.. plain and simple. rukia x ichigo ftw! ^-^

sakura x sasuke..
this couple is so overly hyped.. i just hate it. =.=
2891 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / a place by a thin...
Offline
Posted 11/5/07
what do u people have against inoue.... lol she's just extremely girly... i think the worst pairing i can think of right now.... must be naruto and hinata.. i think they might feel... completely wrong together... -_- naruto is so stupid!!!
722 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / U.S.
Offline
Posted 11/5/07
i think mitsuki and eichi kun should be together, but then she was with takuto... =.= well, i guess it was for the best
7738 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / My Darkened Soul
Offline
Posted 11/5/07

AnimeLover09 wrote:

Naruto and Hinata!!
kinda gross.


You motha#@%$#^%$#%$#%#%#$%$#%&&&*(&)(**&!!!!!!!!
NaruXHina is da best couple!!!
You batch.......of cookies!!!!
*cracks knuckles*
7738 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / My Darkened Soul
Offline
Posted 11/5/07
SasuXSaku

First of all........Sasuke's mine.....
Second......I hate Sakura shes a bitch and I hope she dies!
Also its hard to imagine them together!
Posted 11/5/07
1.Sasuke and sakura, I find sakura one of Sasukes Fan girls
thats it, nothing more...I don´t think Sasuke likes her..(sorry for SasuXsaku fans)

2.Shino and Hinata, whats with that people?, Hinata thinks
of shino as a older brother, same goes for Kiba, Btw I have nothing against
this couple...Shino and kiba are like her Brothers..
16245 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Nansai Osaka, Jap...
Offline
Posted 11/5/07
im sorrie but i dont like the inoue x ichigo pair at all!!!
i reallie dont like inoue she annoys me -__-

i prefer the ichigo x rukia pair
but im not crazy about it tho.

i reallie dont like the hitsugaya x hinamori pair because they are more like bestfriends

plus its kinda because i like toushirou hitsugaya^____^



also i hate the sakura x sasuke pair
sakura annoys mee soo much and i hate that girl sorrie to anyone who likes sakura.

and i hate sakura x naruto pair because sakura shouldnt be with anyone!!!
11675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / Suita, Osaka, Japan
Offline
Posted 11/5/07
da capo..junichi and nemu..what a garbage pair
24044 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Pearl of the Orie...
Offline
Posted 11/6/07
yaoi and yuri pairs.. ^_^

i also hate ichigoxorihime, kiraxfllay, inuyashaxkikyo, athrunxmeyrin, athrunxmeer & athrunxlunamaria..
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.