First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Worst Lead Character In An Anime.
Posted 11/27/07
lol
yeah makodo from school days!
1185 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M
Offline
Posted 11/27/07
Light, mainly because he killed L. Who got replaced by Nate and Mello, both of which i hate even more than light (they are not leading roles however).

Shinji probally does deserve to be up there more than light for being a coward and questionable sexuality but compared to everyone else in evangelion who also all have their inner demons and problems ect, shinji fits the leading role of the anime suprisingly well in my opinion.
1379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Rowlett, texas
Offline
Posted 11/27/07

zhanghe852 wrote:

Shinji from NGE
Naruto
Goku from DB/Z/GT


WTH Goku is a good lead Character!
Posted 11/27/07
I would say Makoto from School Days is the worst lead character.
Posted 11/27/07
Naruto, believe it!
686 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / a place...
Offline
Posted 11/27/07
makato from school days.. ugghhh he was so disgusting i quit after the first episode......
552 cr points
Send Message: Send PM GB Post
75 / F / Under your bed =O
Offline
Posted 11/27/07
Naruto because he sounds like he's holding his nose.
And Kagome from Inuyasha even though Inuyasha is more of the lead character
6787 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / New Zealand/Auckland
Offline
Posted 11/27/07
Makoto from School Days! gosh i hated him sooo much!
Posted 11/27/07
- Naruto from Naruto. Most annoying character ever created, yet Weeaboos love him...
- Nanami from Lamune. Her voice actor has the most dreadful and high pitched voice I've ever heard.
223 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / somewhere
Offline
Posted 11/27/07
Shinji from NGE
1143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Victoria - Australia
Offline
Posted 11/27/07

faqxt wrote:

Souichiro Nagi from Tenjo Tenge. Why? I just don't like him.

@ApXayyELoSImage
Shinji? Everybody in the Anime is emo, he has to follow what's "in"


everyone in the anime is emo cos the maker was suffering from depression when he made the evangelion series
145 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / San Diego/San Jose
Offline
Posted 11/27/07

1qwf wrote:


Pissed0ff wrote:

Makoto @ School Days.

Find some jerks that are worst than him.


Yeah i think this Makoto deserves to be killed



LMAO yeah well he does get killed, stabbed like 5 times!
1143 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Victoria - Australia
Offline
Posted 11/27/07

jermaine47 wrote:

Naruto, believe it!


cant hate naruto cos he says "believe it" cos thats in the crap english dub, and in the english version they normally screw up all animes eg. One Piece aswell.
NARUTO ACTUALLY SAYS "DATTEBAYO!!"
643 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / CT
Offline
Posted 11/27/07
Naruto for the often-repeated reasons posted all over these forums. I shall repeat them once more? No. I shan't.

Shinji, not because he's whiny, but because... Okay. Yea. But he can't pilot at all, he lets his mother do it for him.
516 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / washington
Offline
Posted 11/27/07

insanevzn wrote:


1qwf wrote:


Pissed0ff wrote:

Makoto @ School Days.

Find some jerks that are worst than him.


Yeah i think this Makoto deserves to be killed



LMAO yeah well he does get killed, stabbed like 5 times!


huh i havent seen school days, whats it bout? but i actually think that the most stupid (not annoying, im saving annoying for the digimon characters) is ash from pokemon, sorry if i offend some ppl, but dont blame me for my opinion, blame 4kids!!!!!! DAMN YOU 4KIDS!!!!!
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.