Created by shewantsrevenge
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Pbb teen ed: NICOsef? or ROBIcole?
3671 cr points
Send Message: Send PM GB Post
118 / F / above-below-beyond
Offline
Posted 5/9/08
14946 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / UNITED KINGDOM!!....
Offline
Posted 5/9/08
nicole and yosef!!
7917 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 5/15/08
NICOsef
3920 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Qatar. but ain't...
Offline
Posted 5/15/08
haha. NONE wins!
22 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / ...hahaha =D city...
Offline
Posted 5/20/08
ROBICOLE

ROBICOLE

ROBICOLE

ROBICOLE

ROBICOLE

ROBICOLE

ROBICOLE
22 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / ...hahaha =D city...
Offline
Posted 5/20/08
VOTE ROBI...

Dapat ang mayayaman naman ang manalo ngayon..
hindi na ang mahirap parati nlang.. peace!!!!

I am a fanatiCZZz of robi so im so sorry to rona's fan...
I Like also rona cause her father in prison pero sorry..
ROBICOLE ako eh... PEACE!!!!!!!!
3671 cr points
Send Message: Send PM GB Post
118 / F / above-below-beyond
Offline
Posted 5/20/08

Lindon143 wrote:

VOTE ROBI...

Dapat ang mayayaman naman ang manalo ngayon..
hindi na ang mahirap parati nlang.. peace!!!!

I am a fanatiCZZz of robi so im so sorry to rona's fan...
I Like also rona cause her father in prison pero sorry..
ROBICOLE ako eh... PEACE!!!!!!!!


well there is a possibility na c robi ang big winner,kc wala ng ibang deserving,c rona? cguro xa maeevict ngaun kc c robi ang kalaban nia.
2569 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / Philippines
Offline
Posted 5/26/08
i dont like them, only robi. lol
2531 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / Zamboanga City, P...
Offline
Posted 5/26/08
dont like them
102 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / phillippines
Offline
Posted 5/26/08
nic0sEf????
10829 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Philippines
Offline
Posted 5/26/08
none
7398 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / California, USA
Offline
Posted 5/26/08
aaaahhh. so that happening eh?
7398 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / California, USA
Offline
Posted 5/26/08
aaaahhh. so that's happening eh?
15185 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / ஐღ*somewhere out...
Offline
Posted 5/27/08
don't like them both
3921 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / TOMA's lap
Offline
Posted 5/28/08
dunno... <3
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.