First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
Post Reply WHEN WILL THEY COMPLETE THE SERIES?!?!
1551 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/10/08
VEOH.COM!!!!!!
1204 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / Philippines☺,
Offline
Posted 5/10/08
yeah this anime is aired in the Philippines on year 2003-2004,, i really like it,,.Ü but on the last episode, they didn't dub it ., it seems that they want to finish it early, they only showed the finale without sounds and in fast forward style
129 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / ***PasIg CiTy***
Offline
Posted 5/12/08
hay dapat ulitin yan sa abs cbn dun tapos ang ufo baby ehh!!!
Member
2833 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Harrisburg PA
Offline
Posted 5/12/08
On youtube they have ep 61 eng subbed but the audio is in cantonese
16583 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California
Offline
Posted 5/12/08
ER.. WELL SUNFLOWER SUBBS IS SUBBING THIS I THINK.. I MEAN 60 CAME OUT SOOOO...
Member
3768 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / HAHAH=P
Offline
Posted 5/13/08
ohh i already finished watching it when it is aired here in the philippines..but it is a long
time ago..i want to watch it all over again...sooo soo pls..finish the uploading..
5803 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philipines
Offline
Posted 5/13/08
yes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Member
1072 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / What? Why do you...
Offline
Posted 5/13/08

kingdomheartsfan wrote:

I don't know yet but i do know that all the other episode are raw.


whered u find it? ...youtube?...
Member
1281 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / albuquerque, New...
Offline
Posted 5/14/08
i watched it when i was in the Philippines i loved how it ended♥
Posted 5/15/08

cLaRyOmAhOmE wrote:

I bought CD and it's not complete! I don't know why... @.@ <_<;

Any ideas where I can buy a complete series of UFO baby (Daa! Daa! Daa!)?




haha!!! same here! mine wasn't complete...so I am watching it here @ crunchyroll
Member
3332 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / F
Offline
Posted 5/15/08
ugh. there's still 18 epi to go! are there any episodes 61-78 in veoh? :|
2658 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / In Anime World!
Offline
Posted 5/15/08
they take soooo longgg
Member
929 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Philippines
Offline
Posted 5/17/08
yeah...daa! daa! daa! was aired in the Philippines before, in animax. it was even called ufo baby and they completed it. i also some eps in youtube but it is dub in cantonese although there are subtitles. is it ok with you guys? the cantonese, i mean.
Member
1840 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / sOmEwHeRe ArOuNd...
Offline
Posted 5/17/08
it is completed but they didn't sub the entire series yet.
Member
6521 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 5/19/08

XiaohanLiu wrote:

ER.. WELL SUNFLOWER SUBBS IS SUBBING THIS I THINK.. I MEAN 60 CAME OUT SOOOO...


yeah!...i notice that in the hard way
First  Prev  1  2  3  4  5  Next  Last
You must be logged in to post.