First  Prev  1  2  Next  Last
Post Reply Flavor Application
42202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / caluhfournyaaaa.
Offline
Posted 5/2/08

fullnarumetal wrote:


star_toast911 wrote:


fullnarumetal wrote:


star_toast911 wrote:


fullnarumetal wrote:

Username:fullnarumetal
Nickname:Zuzu
Ehhh....as for what to do.... O_o I would just go with worker... -__- again...pretty lazy with groups like these. *giggles*
This was the only pic I could find at the moment on my desktop, seeing as how dial up is a pain to work with and if I went on photobucket, it would take me really long to find a good one that I like. So I hope you're alright with this one.


heyy which team do u wanna join?? =D


eeerrrmmm......... I dunno....wherever i fit with me lazy bumness.


haha xD would u mind if i put u in team grapes?? xD

Eh, again, I don't mind. But remember, I won't be very active here anyways.


xD okies!
bunny
3554 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / CALIFORNIA, BABY!
Offline
Posted 5/2/08 , edited 5/30/08
Username:chocolatvanilla
Nickname:chocolat , vanilla
i wanna be cap. of blueberry please!!!
42202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / caluhfournyaaaa.
Offline
Posted 5/2/08

chocolatvanilla wrote:

Username:chocolatvanilla
Nickname:(currently none)
i wanna be cap. of blueberry please!!!


sure!! =D
bunny
1412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / somewhere u will...
Offline
Posted 5/3/08

star_toast911 wrote:


toast-mon911 wrote:


star_toast911 wrote:


toast-mon911 wrote:

do ireally have to do this? but uhh...

Username:Toast-mon911
Nickname:(none)
umm i wanna be on orange team :D


sure but do u wanna be a cap. or worker??


hmm....cap. cause it sounds like a cap


okies then =P


i'm a fruit and a color
Posted 6/8/08
Username: starwberry-starlight
Nickname: bunny butterfly
can i be orange team too?? worker
42202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / caluhfournyaaaa.
Offline
Posted 6/8/08

starwberry-starlight wrote:

Username: starwberry-starlight
Nickname: bunny butterfly
can i be orange team too?? worker


im very very terribly sorries,but this forum doesnt exist anymore the only reason we still have it is because we cant delete it
Posted 6/8/08

star_toast911 wrote:


starwberry-starlight wrote:

Username: starwberry-starlight
Nickname: bunny butterfly
can i be orange team too?? worker


im very very terribly sorries,but this forum doesnt exist anymore the only reason we still have it is because we cant delete it


oh its ok where can i get a membership card then??
42202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / caluhfournyaaaa.
Offline
Posted 6/8/08

starwberry-starlight wrote:


star_toast911 wrote:


starwberry-starlight wrote:

Username: starwberry-starlight
Nickname: bunny butterfly
can i be orange team too?? worker


im very very terribly sorries,but this forum doesnt exist anymore the only reason we still have it is because we cant delete it


oh its ok where can i get a membership card then??


ohh's,if chuu fill the application out,chuu can still get a membership card lol
Posted 6/8/08

star_toast911 wrote:


starwberry-starlight wrote:


star_toast911 wrote:


starwberry-starlight wrote:

Username: starwberry-starlight
Nickname: bunny butterfly
can i be orange team too?? worker


im very very terribly sorries,but this forum doesnt exist anymore the only reason we still have it is because we cant delete it


oh its ok where can i get a membership card then??


ohh's,if chuu fill the application out,chuu can still get a membership card lol

thxs^^

42202 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / caluhfournyaaaa.
Offline
Posted 6/8/08

starwberry-starlight wrote:


star_toast911 wrote:


starwberry-starlight wrote:


star_toast911 wrote:


starwberry-starlight wrote:

Username: starwberry-starlight
Nickname: bunny butterfly
can i be orange team too?? worker


im very very terribly sorries,but this forum doesnt exist anymore the only reason we still have it is because we cant delete it


oh its ok where can i get a membership card then??


ohh's,if chuu fill the application out,chuu can still get a membership card lol

thxs^^



no problems =] heheeh
bunny
1908 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 6/17/08
Username: -Strange-
Nickname: -
Strawberry Team worker
Posted 8/21/08
Username:takuto4mitsuki
Nickname:emem
Wat place u want to take place in:worker..)
pic:
bunny
1347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / buying sasauges
Offline
Posted 8/26/08 , edited 9/7/08
Username:Akumaizer
Nickname:(i don't even have buddies)
i don't care put me in any
Picture: got bored so i got her injured badly or


she's gonna die soon because of purple hair




Advice: add a carrot group
Posted 9/18/08
Username: SilverEyedBunny
Nickname:reni-chan
what position: can i be a strawberry work or something with strawberry
Posted 1/10/09
Username:chiisana_ichigo
Nickname:Chii
Wat place u want to take place in xD:I'll be worker of any group.


First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.