WEEKEND TICKETS GOING FAST!

PRICES GO UP AT THE GATE

PURCHASE TICKET
First  Prev  1  2  3  Next  Last
Do you hate the group spams from your buddies!!!!
32215 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F / Denver
Offline
Posted 4/29/08
I ignore them.
2409 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / R.I.P. love.
Offline
Posted 4/29/08

sad120 wrote:


tooxlate2savexme wrote:


sad120 wrote:


tooxlate2savexme wrote:


sad120 wrote:


tooxlate2savexme wrote:

i dont have any buddies so thats good i guess im spamm-free


your happy u don’t have buddies? and i only have 3 but they hardly come on so i dont get any


i hate spamm or chains lol im a lonely wolf


XD a lonely wolf awww i hope someone adds u, wait why dont u add people?


cuz im barely here and mostly im watching moviesssssannnnn


Oh ok u can still add people u talk to on forums u like XD unless u watch moves in between talking XD XD

maybeee but i wait for them to add me :p

Posted 4/29/08

tooxlate2savexme wrote:


sad120 wrote:


tooxlate2savexme wrote:


sad120 wrote:


tooxlate2savexme wrote:


sad120 wrote:


tooxlate2savexme wrote:

i dont have any buddies so thats good i guess im spamm-free


your happy u don’t have buddies? and i only have 3 but they hardly come on so i dont get any


i hate spamm or chains lol im a lonely wolf


XD a lonely wolf awww i hope someone adds u, wait why dont u add people?


cuz im barely here and mostly im watching moviesssssannnnn


Oh ok u can still add people u talk to on forums u like XD unless u watch moves in between talking XD XD

maybeee but i wait for them to add me :p



waiting for them to add u XD awwww
2409 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / R.I.P. love.
Offline
Posted 4/29/08

sad120 wrote:


tooxlate2savexme wrote:


sad120 wrote:


tooxlate2savexme wrote:


sad120 wrote:


tooxlate2savexme wrote:


sad120 wrote:


tooxlate2savexme wrote:

i dont have any buddies so thats good i guess im spamm-free


your happy u don’t have buddies? and i only have 3 but they hardly come on so i dont get any


i hate spamm or chains lol im a lonely wolf


XD a lonely wolf awww i hope someone adds u, wait why dont u add people?


cuz im barely here and mostly im watching moviesssssannnnn


Oh ok u can still add people u talk to on forums u like XD unless u watch moves in between talking XD XD

maybeee but i wait for them to add me :p



waiting for them to add u XD awwww


yessssssssiruuu
Posted 4/29/08

tooxlate2savexme wrote:

yessssssssiruuu


sorry i did get what u said
2409 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / R.I.P. love.
Offline
Posted 4/29/08

sad120 wrote:


tooxlate2savexme wrote:

yessssssssiruuu


sorry i did get what u said


lol i said yes hahaha
Posted 4/29/08

tooxlate2savexme wrote:


sad120 wrote:


tooxlate2savexme wrote:

yessssssssiruuu


sorry i did get what u said


lol i said yes hahaha


sorry i dont get it when people write like that XD XD but ok
2409 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / R.I.P. love.
Offline
Posted 4/29/08

sad120 wrote:


tooxlate2savexme wrote:


sad120 wrote:


tooxlate2savexme wrote:

yessssssssiruuu


sorry i did get what u said


lol i said yes hahaha


sorry i dont get it when people write like that XD XD but ok


lol okkk
16330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Metro City
Offline
Posted 4/29/08

tooxlate2savexme wrote:


war4eternity wrote:


tooxlate2savexme wrote:

i dont have any buddies so thats good i guess im spamm-free


You're bluffing. You have one buddy.


stalkerrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol yeah but as you saw i dont have any comment or msg in my profile so yeah spammera
-freeee


That's true. Sheesh, I only looked at your profile ONCE.
4498 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Somewhere in Phil...
Offline
Posted 4/29/08
kinda.. i have limited number of buddy so im kinda free to spam..
5584 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / Asia
Offline
Posted 4/29/08
no, not really.. there's not much group invitations ^__^
2409 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / R.I.P. love.
Offline
Posted 4/29/08

war4eternity wrote:


tooxlate2savexme wrote:


war4eternity wrote:


tooxlate2savexme wrote:

i dont have any buddies so thats good i guess im spamm-free


You're bluffing. You have one buddy.


stalkerrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!! lol yeah but as you saw i dont have any comment or msg in my profile so yeah spammera
-freeee


That's true. Sheesh, I only looked at your profile ONCE.


RIGHTTTT
Posted 6/22/08
Well , my buddies rarely invite me to any group . Random CR users do , sometimes .
16324 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Bangalore,India
Offline
Posted 6/22/08
i ignore them....
11519 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Nueva York
Offline
Posted 6/22/08
eh..i could care less..i just accept them.
First  Prev  1  2  3  Next  Last
You must be logged in to post.