ichigo 100%
1255 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / PH
Offline
Posted 4/29/08
i can't find d last ova of this series, episode 6

it said that this series was already finish long time ago, , , , so where's d final episode??
184 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Philippines
Offline
Posted 4/29/08
...There's a 6th OVA?
3578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Philippines
Offline
Posted 4/29/08
i thought thse were the only ones??

Episodes of Ichigo 100%: 12 (TV) + 1 (DVD) + 4 (OVA) + 1 (Special)
1255 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / PH
Offline
Posted 4/29/08
yup search it at www.animenfo.com

the ova has 6 episode

http://animenfo.com/animetitle,3488,ibdpcz,ichigo_100__ova.html
30 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Canada
Offline
Posted 4/29/08
The Anime doesn't wrap up the story even after all of the OVAs you really have to read the manga if you want a wrapped up end

Posted 4/29/08
i dot think there is one
3578 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Philippines
Offline
Posted 4/29/08
57350 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / ロサンゼルス
Offline
Posted 4/29/08
Well.....
1095 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / Boston
Offline
Posted 4/29/08
It turned into a shoujo at the end of the manga . Lucky for Nishino i guess .
25370 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / here
Offline
Posted 4/29/08
omg i guess i have to read the manga^^
1255 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / PH
Offline
Posted 4/30/08
yup i know the ending on manga, but as anime goes it has a different ending, thats why i wanna see the last episode, there is on a site but no1 is sharing it on torrent


the ending on manga, that nishino and manaka got back together

tv series ????
2824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 4/30/08
well read the manga , yea nishino and manaka got back together but somehow i wonder why cant he get all 5 lol hahaha , 5 girl :D
1255 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / PH
Offline
Posted 4/30/08 , edited 4/30/08
if u serch that series there is a ova 6, ill just w8 n w8 until they share that file
2481 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Inner Core
Offline
Posted 4/30/08
read the manga..

you'll find out..
3376 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F
Offline
Posted 4/30/08
Manga had an ending to it so might as well read it instead
You must be logged in to post.