First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
MTV shows
1010 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / mi casa
Offline
Posted 8/31/08
i like aloght jakass, specialy the 24 hour special that they made in NY, and when they whent to mianus, jaaaa that was funny
6499 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Minnesota
Offline
Posted 8/31/08
who need mtv when you have youtube
to watch music videos, and all the dating
shows on mtv are pretty lame
10520 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M
Offline
Posted 8/31/08
the last time i turned on da TV was 5 years ago i stopped watching TV after i got internet
4327 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / the square
Offline
Posted 8/31/08
i really only watch MTV cause of jackass
2058 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / somewhere sunny, CA
Offline
Posted 8/31/08
hmm i like watching music videos and my fav shows are Next and The Hills
3066 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / M
Offline
Posted 8/31/08
Aside from the actual music videos, that channel is a cesspool for retards/idiots.
With Youtube, there's no point in watching MTV for music videos either now.
412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 8/31/08
The Hills and America's best dance crew
102495 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Paradise⌒☆
Offline
Posted 8/31/08

vittoriano wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:


vittoriano wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:


vittoriano wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:


vittoriano wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:

Favorites: A Shot at Love with Tila Tequila ;; Real Word ;; Road Rules

Hate: My Super Sweet 16 && NEXT


No....You can't like those shows lol You're too cool to like them.


1. Tila is hawt <3
2. Real world is connected with Road Rules in the challenges
3. Road rules is awesome, the events they do interests me.


Tila is a butterface.

The challenges are okay, but the rest of the shows suck.


The rest of the show is drama haha ... Drama sucks =/

But Tila is smexy <3



That's the best picture I've seen of her. Her face actually looks nice there.


There's a bunch on photobucket ;D



I still think she's a bit of a butterface.


Telling me that you wouldn't date her?
3828 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / Augusta GA
Offline
Posted 8/31/08

xO_Skittles_Ox wrote:


vittoriano wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:


vittoriano wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:


vittoriano wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:


vittoriano wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:

Favorites: A Shot at Love with Tila Tequila ;; Real Word ;; Road Rules

Hate: My Super Sweet 16 && NEXT


No....You can't like those shows lol You're too cool to like them.


1. Tila is hawt <3
2. Real world is connected with Road Rules in the challenges
3. Road rules is awesome, the events they do interests me.


Tila is a butterface.

The challenges are okay, but the rest of the shows suck.


The rest of the show is drama haha ... Drama sucks =/

But Tila is smexy <3



That's the best picture I've seen of her. Her face actually looks nice there.


There's a bunch on photobucket ;D



I still think she's a bit of a butterface.


Telling me that you wouldn't date her?


id bang tila all night long
102495 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / Paradise⌒☆
Offline
Posted 8/31/08

Raikuga wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:


vittoriano wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:


vittoriano wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:


vittoriano wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:


vittoriano wrote:


xO_Skittles_Ox wrote:

Favorites: A Shot at Love with Tila Tequila ;; Real Word ;; Road Rules

Hate: My Super Sweet 16 && NEXT


No....You can't like those shows lol You're too cool to like them.


1. Tila is hawt <3
2. Real world is connected with Road Rules in the challenges
3. Road rules is awesome, the events they do interests me.


Tila is a butterface.

The challenges are okay, but the rest of the shows suck.


The rest of the show is drama haha ... Drama sucks =/

But Tila is smexy <3



That's the best picture I've seen of her. Her face actually looks nice there.


There's a bunch on photobucket ;D



I still think she's a bit of a butterface.


Telling me that you wouldn't date her?


id bang tila all night long



Lol that's what I'm talking about ;D She's gorgeous <3
2283 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / M / Toronto, Canada
Offline
Posted 8/31/08
Nobody watches MTV anymore in Canada we have a similar music channel callled Much Music. which like MTV in the U.S only put on crap

http://torontoist.com/2008/03/much_more_medio.php
972 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / cali
Offline
Posted 8/31/08
its sorta weird, i dont like it
2414 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Californiaa.
Offline
Posted 8/31/08 , edited 8/31/08
ohhh, i really loveeee America's Best Dance Crew & G's to Gents, it's like my showws rite there. i enjoy watching them. lol. i have to agree, i hate my super sweet sixteen too cos it's the same thing over and over again where they get a new freakin car at the end. sooo boring. plus all the girls on that show are total brats. they needa get slapped by somone.
34099 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Chicago
Offline
Posted 8/31/08
MTV is a piece of crap and a waste of a channel.
141349 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Someplace
Offline
Posted 8/31/08
what wolfee said is true
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  Next  Last
You must be logged in to post.