First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Getting Racial in CR
Posted 4/30/08 , edited 4/30/08
Over the past 3 months ive noticed so many Racial threads all over the thread
Im Here to ask.......Whats the big deal? i dont see why race is damn important i dont care who is the hottest asain female or othere things like that.
i mean if race is so important to a person dye the color of ure skin gray and move on.

P.S. im not sayin their racist im sayin its Racial difference
19865 cr points
Send Message: Send PM GB Post
69 / M / Limbo
Offline
Posted 4/30/08 , edited 4/30/08
Thats just CR, and the internet and life in general. Learn to live with it. But yeah race isn't important.
3284 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / seoul ^_^
Offline
Posted 4/30/08
is only cr cuz of everyone here racist other sites r not obessed with races who cares about race
27852 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / M / Left the moon. No...
Offline
Posted 4/30/08
Racism is the one of the dumbest thing the world has ever known
24379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Your mom.
Offline
Posted 4/30/08
uh okay then! ^_^
Posted 4/30/08
because this is an asian media site, so its kinda a givin that people are gonna make asian threads.
178 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / F / USA
Offline
Posted 4/30/08
hum what kind of threads are you talking about? There's a difference between being racists, and being interested in the asian culture or having a fetish for asian actors *lol*
2634 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 4/30/08
Race doesn't really matter anymore or at least it shouldn't.
Posted 4/30/08 , edited 4/30/08
I agree with Dro. Unfortunately race is still an issue everywhere so just learn to ignore it.
A lot of people on CR are just bored as hell so they say racial things just to get attention and shizz like that so just ignore it dear.
I do think that all these race threads are kind of annoying.
11704 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / TN
Offline
Posted 4/30/08
bc ppl express their opinions. Also racism is funny sometimes. in most cases its not but yeah. like just today i was talkin to one of my black friends and was like hey How come blacks ppl have white hands and he was idk why and so i say bc god wanted to put a little good in all of us and he laughed
2871 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / F / メリランド
Offline
Posted 4/30/08
I don't think it's right to emphasize so much on race. inspite of our color, we all have red blood. we're all human, right =D

But since this is an asian media-based website. it's natural to have a "who's the hottest asian...." thread.
Posted 4/30/08
well this happens everywhere..its a bit sad but thats life...you have to learn to live with it...and just try no to pay too much attention to it
28612 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / M
Offline
Posted 4/30/08
thats a retarded question. this is a PUBLIC forum. even if you dont want to admit it people have questions on Racism. i personally dont care but....... yea im not to sure what to say. if you go to any forum their will be a thread on racisim because it is an issue of debate simple as that
401 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 4/30/08

clocut wrote:

thats a retarded question. this is a PUBLIC forum. even if you dont want to admit it people have questions on Racism. i personally dont care but....... yea im not to sure what to say. if you go to any forum their will be a thread on racisim because it is an issue of debate simple as that


agree
6367 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / around here
Offline
Posted 4/30/08
they do that same thing with those effing romantic threads... ugh
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.