First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
If you created a love potion what would you do with it?
9545 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 11/11/07
I'd get rid of the love potion. Love potions just were never meant to be.
3496 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / KL,Malaysia
Offline
Posted 11/11/07
I make it into my product and sell it all over the world..!! Yay I'm gonna be richer than Bill Gates!
7824 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Where the rains fall
Offline
Posted 11/11/07

ade25 wrote:

make all tha boys in my schollkil the mselves till im the last one


wow...that's kinda harsh......(even the teachers?)....... ....I'm glad I'm not in your school

hehe...lol


Lurxz wrote:

I make it into my product and sell it all over the world..!! Yay I'm gonna be richer than Bill Gates!


he's not that rich......I'm worth more than him....hehehe..... yeah that wuz weard
Posted 11/11/07
i would destroy it. i dont need one, i get girls on my own.
7687 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F
Offline
Posted 11/11/07
Sell it and make lotsa and lotsa money.
Posted 11/11/07
DESTROY IT!!!!!!!!!!
Posted 11/11/07
Make bombs containing "that" substance; then when fight between nations erupts, use it. World peace perhaps? o_0
pffft. meh. Who knows.
4161 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / by the ocean~
Offline
Posted 11/11/07

kabashi wrote:


forgetmenots wrote:

I'd give it to random people and see what happens.


okay.......


Not for me! I'd stay out of the whole thing, even though its a lil cruel it'd be kool in an anime like plot, Erm, like She's the man but even more complex!
6406 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / in ur dreams
Offline
Posted 11/11/07
throw it across the room
Posted 11/11/07
Hmm... Good question.

The question is: "What wouldn't I do with one"...
Posted 11/11/07
I'd use it lmao
Posted 11/11/07
I'ld sell some and then use it on someone.
Posted 11/11/07
I would put them in tiny little slots and sell half on ebay to some stinky rich kids who are desprete ...and find rich guys and give them the other halfs so i will be double rich ^_^HAHA so even when it disapears Im still rich and have all the stuff they gave me ^_^
758 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / Michigan, USA
Offline
Posted 11/11/07
haha wait why is everyone selling/breaking it!?!?!?

i wud..eh...do the logical thing and use it on the person i like the most haha durrr im so immoral
4395 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Malaysia
Offline
Posted 11/11/07
sell it to gain money to buy many many things
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  Next  Last
You must be logged in to post.