First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
Female Violence
Posted 5/1/08
a little fighting never hurt anybody
1315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / M / CAL! #^
Offline
Posted 5/1/08 , edited 5/1/08

tooxlate2savexme wrote:

where is the videooo? lol girls suckkkkk :P


http://youtube.com/watch?v=iWranhLw1bw&feature=related

lol cheap bitch kept pulling the other girl's hair
2409 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / R.I.P. love.
Offline
Posted 5/1/08

AniMeB0Y wrote:


tooxlate2savexme wrote:

where is the videooo? lol girls suckkkkk :P


http://youtube.com/watch?v=iWranhLw1bw&feature=related

lol cheap bitch kept pulling the other girl's hair


lmao fucking bitches haha
2409 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / R.I.P. love.
Offline
Posted 5/1/08

interminablesinx wrote:

yeah it was 7 girls actually beating up 1. girls are just crazy today


thats the video i wanna see
8000 cr points
Send Message: Send PM GB Post
77 / M / california
Offline
Posted 5/1/08
i'd love for a girl to want to fight me
675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29 / F / 651
Offline
Posted 5/1/08
my brother told me he saw 2 uhm.....black chicks seriously fighting over 1 OPENED BAG OF CHEETOS............. in his high school last month.
Now that's just sad.
13092 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M
Offline
Posted 5/1/08
they can fight just like us guys...
but dam
693 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M / Jersey! woot!
Offline
Posted 5/1/08
Whats the deal with girls going out and fighting? What happend to when they just stayed in the kitchen.
15248 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Thailand
Offline
Posted 5/1/08

Shoyru1112193 wrote:

Well the world has seen a lot of female violence. There was a fight at school to day between to girls. it was horrible. i mean blood everywhere. But yeah on the news 6 girls was beating up on one person! WTF!


It's quite normal in my country...almost every schools...but it's not so horrible like yours...I mean no blood= =
24379 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Your mom.
Offline
Posted 5/2/08

LokiTrickster wrote:


Shoyru1112193 wrote:

Well the world has seen a lot of female violence. There was a fight at school to day between to girls. it was horrible. i mean blood everywhere. But yeah on the news 6 girls was beating up on one person! WTF!


It's quite normal in my country...almost every schools...but it's not so horrible like yours...I mean no blood= =


yeah blood! i wish i had my camera nya~
1183 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / my imagination
Offline
Posted 5/2/08
female violence...... esp ones involved in frats and sorrorities they like do inhumane torture,, and unimaginable acts..... goshhhh
Posted 5/2/08
i and my sis fight..... all the time kickin and pullin each other's hair (should last for 10 sec)
Posted 5/2/08
Fighting is just sad................................................no...nvm...I dont know, lol I dont like violence (in reality) so I've never been to a fight..
16330 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Metro City
Offline
Posted 5/2/08
I dunno what to say about female violence.
16313 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / ♪ ♫ ☼ england
Offline
Posted 5/2/08

gazerocksnotdead wrote:

nipple cripple wtf


YUP, thats right, 3 turns and it comes off!!

First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
You must be logged in to post.