Remove this ad
First  Prev  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  Next  Last
Do you want kids?
17471 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / USA atm
Offline
Posted 6/12/08
like 12 lol
Posted 6/12/08 , edited 6/13/08
\
Posted 6/12/08

Moonlight15 wrote:


touchzanaflexpens wrote:

Eh...well, I don't really intend on having kids or raising a family (I'm a career person...lol) but I cuold change my mind.


you had the chance and you gave it up


YOU JUST GOT TROLLED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
5261 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / Philippines
Offline
Posted 6/12/08
I want to have 2 kids. 1boy and 1girl. Ü
515 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / UnderGrOunD
Offline
Posted 6/12/08
Nope....
i donT want to have kids yet
987 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F
Offline
Posted 6/12/08
I'm not sure, and probably won't be for awhile.

But I will say one thing, babies are just so ugly.
9198 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / F
Offline
Posted 6/13/08
nah, no kids ever! they are ugly and loud and evil and utterly disturbing
3337 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Asia
Offline
Posted 6/13/08
kiddies....i want some... >D when im an adult and married...a'duh
7240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/13/08
Someday...
9970 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / California
Offline
Posted 6/13/08
Someday, yeah. But there are sooo many factors to take into account before you even consider kids! Like how you're going to pay for them...and the swelling belly and ankles. Aaah. That's a long ways away for me.
1371 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 6/13/08 , edited 6/13/08
...I dunno. At the moment I certainly don't. Maybe I'll change my opinion, maybe not.
391 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / M / P-Town
Offline
Posted 6/13/08
Eventually o.O but not now, there expensive things
1492 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / M / The place you tho...
Offline
Posted 6/13/08
Oh I do. I'll give my son something i never had; a father. lol

13155 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / someplace high . . .
Offline
Posted 6/13/08
yap . . . .. . . . . .. . . . I wan to have 3 boys . . . . . .. . . is that too much . . . . .hehehe
494 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / i wish i knew
Offline
Posted 6/13/08

zen03y wrote:

I hate kids because they're evil!
thats basicly calling your self evil. u were a kid too. and yes i want twins.



First  Prev  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  Next  Last
You must be logged in to post.