First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Halloween Contest Winners
Administrator
shinji 
160102 cr points
Send Message: Send PM GB Post
32 / M / San Francisco
Offline
Posted 11/13/07 , edited 11/28/07
And the winners are!!!!! (sorry it took so long for this post =/ and please give a HUGE thanks to thefinalword for organizing all this!)

stjh



c-utckrme



and

Lissybee



With a few Honorable Mentions for some outstanding costumes!
you guys made it really hard for us!

burycat


bleachwolf72

^Awesome kenpachi btw!

deathnoteL




Congratulations to everyone who won and THANK YOU to everyone who participated!!!
still waiting for the last person to respond so i can send out the shirts!!

(thx duster, i stole your text ;P)
Posted 11/13/07
congratz to the winners :)

stjh's costumes are superb.
1315 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / NYC
Offline
Posted 11/13/07
Wonderful! I noticed all the winners are girls XD I cosplay .. maybe i should've entered XD
13577 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / 美國
Offline
Posted 11/13/07
congradulations. :D
2394 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F / with Joe Cheng
Offline
Posted 11/13/07
I only recognize Haruhi and Bleach characters, the others I'm not quite sure.
50265 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F
Offline
Posted 11/13/07
hehe yay!! ^-^ congrats! I really liked the 1st 1!! =D
8312 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / The Mean Streets...
Offline
Posted 11/13/07
i should have entered.

too bad
6797 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / New York
Offline
Posted 11/13/07
lol congrats! ^^
1592 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / Houston, Texas
Offline
Posted 11/13/07
DAmn Thats some badass costume
12367 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / probably behind y...
Offline
Posted 11/13/07
congrats!!!!
3970 cr points
Send Message: Send PM GB Post
73 / F
Offline
Posted 11/13/07
wow guys congratz u l0ok awesome i love halloween(:
5975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / Somewhere on plan...
Offline
Posted 11/13/07
Congrates everyone--people who didnt win--still, gd job!!......i like Lissybee's the best though..
3879 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 11/13/07
congratulations to the winners out there guys
5188 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F
Offline
Posted 11/13/07
coolios! i like, i like. better than ne cotume i could make lol!
25919 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 11/13/07
Congrats! Awesome costumes. ^^
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.