First  Prev  1  2  Next  Last
ANYCALL CF
1630 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Somewhere
Offline
Posted 5/3/08 , edited 5/3/08

http://i26.tinypic.com/x6eqvb.jpg
http://i28.tinypic.com/2eydut5.jpg

DBSK have signed an Anycall ad with SNSD! and hopefully if the response is great there will be further sequels!

From what we read there will be 3 versions of the CF,
1. Tiffany+ 2 DBSK members (One is Yuhno, for sure)
2. JeTiYoon aka Roommates (Jessica, Tiffany, Yoona) +
Changmin, Yunho, and Micky (couplings in respected orders)
3. All SNSD + All DBSK

The Picture Ad pairings
Yoochun - Yoona
Junsu - Taeyoen
Yunho - Tiffany
Jaejoong - Jessica
Changmin - Sunny

Fancam

_______________________________________
Full Credit When Posted Elsewhere
Source: [email protected]
Credit for ShenYuePop.com : ShenYue!
No Additional Credit Should Be Added



hmm.... another anycall add. I loved Anyband. Rain's CF was a bit dissapointing, but ok... i wonder what this one'll be like
325 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Jane & Finch
Offline
Posted 5/3/08
This CF is cute ;D
i would so buy it, cause they advertised it haha ^^
aww, TaeSu. i think they are a cute couple in my opinion x]
Posted 5/8/08

sugar_princess wrote:

omg i saw them all
there so cute together
Tiffany was so flirting lol

a lot people are acusing dbsk of sexual harsment


snsds fanboys are trying to accuse dbsk of "sexual harassment" which i find ridiculous. damn, if they call that harrasment, i wouldnt mind being sexually harrassed by dbsk xD

anywho, i thought i wouldnt like it since the thought of snsd being near dbsk raises my blood pressure, but it wasnt as bad as i thought. it was actually pretty cute even though the acting was sort of corny. & the phone is toughh, its like the iphone but bette r=D overall, good cf.
3450 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 5/26/08
I have to say that I like the DBSK/SNSD better than the SuJu/SNSD.... hahahahha.. I'm so selfish... I just don't want those suju guys paired up with SNSD... yeah... I'm not a great fan of them. hu hu hu.
2515 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / my house....
Offline
Posted 5/27/08
hahha saw all of the cf.... hahahha changmin is soo cute.....
1800 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Potatoland aka Ge...
Offline
Posted 5/27/08
i saw all cf..dang,i hate the pairings >.>
*major jealousy*
2767 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Germany
Offline
Posted 5/27/08
LoL xDD ....I think that the CF´s are really funny xDD
Posted 5/27/08
I LUV THE CF! soo cute! i love all the pairings! hehe
4205 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / JJ's heart lol j/k
Offline
Posted 5/27/08
i actually liked the cf but that bich tiffany near my hero gaaaaaaaaaah of all why her ?? shes a attention whore j/k ?
if hero would be paired up w/ som1 from snsd it would be hyoyeon xD shes like a man so i dont have to worry lol j/k .. again
719 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Currently sharing...
Offline
Posted 5/30/08
HAHA~ yepp. i watched all of them too and i love it. made me laugh.
especially junsu's part<3
omg. junsu<3333333333333 *faints*
anyways,
loved the pairings!



but why must tiffany have two?!not fair
18180 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F
Offline
Posted 5/30/08
i like the picture Ad pairings especially when Changmin & Sunny is paired together..
(simply cause i like them both!!)
but jaejoong with Jessica???? eerrr.... jaejoong should get another SNSD member..
45 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Singapore
Offline
Posted 5/30/08
overall, i loved the cf!!!
micky is so funny with yoona!
does anyone have any pics for the picture ad?
237 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/30/08
I LOVE the cf!! ssoo cutee^.^
Posted 5/30/08
It's actually very cute. But stirred up alot of commotion between SNSD's fans and DBSK's fans, which is pretty darn pointless.

I actually liked Tiffany in here. She can sure act innocent xD
Junsu is the funniest. They always get busted by him. But he doesn't have a girl to go with in the CF's I guess a girl being next to him wouldn't fit his cute image xD
943 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 6/17/08
JEALOUS VIRUS WOZ SPREDING...al over me wen i saw it LOL.
dnt lyk it....
First  Prev  1  2  Next  Last
You must be logged in to post.