First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
FAHRENHEIT FANS..! Did you know????
254 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / eastern visayas,...
Offline
Posted 5/5/08
whew...way too expensive...wish i had lots of money....hahaha
1162 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Shibuya, Japan
Offline
Posted 5/5/08
No, I didn't know .
Posted 5/5/08
Really? Is the jewelry that expensive? Hm...oh well...I'd still buy it, definately.
The ad is super cute =]
Here's the Youtube link if anyone wants to watch...

http://www.youtube.com/watch?v=Wejuzzwo8VA
2335 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F
Offline
Posted 5/5/08
wehhhhhhhhhhhhh..so cute i want it too
too bad iTS SOO EXPENSIVE>>
7398 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / California, USA
Offline
Posted 5/5/08
yeah. :D
haha.
but its freakin impossible for me to have that.
22240 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Singapore ! (:
Offline
Posted 5/6/08
GAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHS I SOOOO WANT IT !


I mean all the merchandises available !! OMG i wish i have so many money !! hahahh. My eyes were shining looking at those necklaces ! Bleurghh i tot its like soo expensive reaching thousands or what, hee. But i want it omg now i know what to wish for during my birthday ! hahaha


Thanx for sharing ! (:
Posted 5/6/08
Oh wow!!..cool..
48 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/6/08
I just wanted to point out that all the prices listed on the site are in Singapore dollars, so the items aren't as expensive as they appear if you live in the US. For example, Jiro's necklace (small) listed as $240 SGD is really around $177 USD. Or that $25 SGD poster is really $18.43 USD. So....maybe some of you can afford it after all!
17192 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / in Dreamland next...
Offline
Posted 5/6/08
i knew they have their own jewelry line but i didnt see all of it though!!!!
Ghost Moderator
AHTL 
87563 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / Norway
Online
Posted 5/6/08
What's so special about them?
Posted 5/6/08
damn, are they trying to rob their fans wallet or something? the prices are ridiculous if the merchandises are aimed for fahrenheit fans which is mostly teens.
Posted 5/6/08
woah news to me. sheesh expensive. the styles are nice, not sure bout the gold bits. but im not a fan of gold anyways. on the website they have like everything with fahrenheit on it.
651 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / places
Offline
Posted 5/6/08
...tht's...nice...?...
11519 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Nueva York
Offline
Posted 5/6/08
if its genuine, i'd buy it
but other than that, no

the posters and drinks, are all over the place in china..so not exactly worth 35

4205 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / JJ's heart lol j/k
Offline
Posted 5/6/08
give me ?
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.