First  Prev  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  Next  Last
Post Reply Most romantic confession in anime
347 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Elbi
Offline
Posted 5/11/08
Sousuke and Chidori's.

Posted 5/11/08
midori days!
2735 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / M / MY
Offline
Posted 5/11/08
sob cant find any
430 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / Manila
Offline
Posted 5/11/08

jal5477 wrote:


divyness wrote:

In Special A, Hikari's Confession! So adorable.

from the manga...



yes! this is my favorite 2!!! it was just sooo cute, took her long enough tho...lol


Ya I agree! I'm glad she finally grew some common sense, I feel so happy for Takashima he really wasn't expecting that!!! ^_^

1675 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / home
Offline
Posted 5/11/08

kira819 wrote:


jal5477 wrote:


divyness wrote:

In Special A, Hikari's Confession! So adorable.

from the manga...



yes! this is my favorite 2!!! it was just sooo cute, took her long enough tho...lol


Ya I agree! I'm glad she finally grew some common sense, I feel so happy for Takashima he really wasn't expecting that!!! ^_^



i know n then when
i was dieing!!! poor Takashima he has his work cut out for him with her lol
426 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Somewhere over th...
Offline
Posted 5/11/08

dogz09 wrote:


Tomoe-chan wrote:


Legend_of_pie wrote:


Tomoe-chan wrote:


miss_xs wrote:

&nd this isn´t really a love confession but its so cute right!


OMGOODNESS what chapter is that????



what manga is that from?

Is it an anime? O.o...


This is the manga...it is called Kamichama karin Chu But the tv series is Kamichama Karin hehe!!



What chapter is this???


Its chapter 15

910 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 5/11/08

ikuta-kun wrote:


cute_aimee06 wrote:


ikuta-kun wrote:

of course every confession is romantic but the most romantic iv'e ever seen is when yamato showed suzuka how she was supposed to confess to his first love.. that's was just like.. totally cool.



wer can i watch suzuka?...


it's not here in CR, hmm try veoh.com




ok..tnx..
8514 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/11/08
who do i like.....ummm..... i guess was dn angel. but there was alot of confession up in dat anime n all of them i luved
1030 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in the clouds
Offline
Posted 5/11/08

poginggwapo wrote:


LordSargeras wrote:


poginggwapo wrote:


lildagger wrote:


poginggwapo wrote:

Pull up confession...



HAHA! That confession was AMAZING! XD I loved it! So hilarious...


Of course..
I amazed of what Junpei did..


my stomach hurt so much from laughing after i read that part


Me too

I must try confessing that way too..


what manga is this

1030 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / in the clouds
Offline
Posted 5/11/08

szczupciu wrote:


congovampire wrote:




i almost cried during that part i love this manga


what manga is this
2481 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Inner Core
Offline
Posted 5/11/08

angelheaven121314 wrote:


poginggwapo wrote:


LordSargeras wrote:


poginggwapo wrote:


lildagger wrote:


poginggwapo wrote:

Pull up confession...



HAHA! That confession was AMAZING! XD I loved it! So hilarious...


Of course..
I amazed of what Junpei did..


my stomach hurt so much from laughing after i read that part


Me too

I must try confessing that way too..


what manga is this




ichigo 100%
867 cr points
Send Message: Send PM GB Post
19 / F / sAn JuAn
Offline
Posted 5/11/08

Tomoe-chan wrote:


dogz09 wrote:


Tomoe-chan wrote:


Legend_of_pie wrote:


Tomoe-chan wrote:


miss_xs wrote:

&nd this isn´t really a love confession but its so cute right!


OMGOODNESS what chapter is that????



what manga is that from?

Is it an anime? O.o...


This is the manga...it is called Kamichama karin Chu But the tv series is Kamichama Karin hehe!!



What chapter is this???


Its chapter 15




ariagtou!!! I've read it and it's so kawaii!!!
82226 cr points
Send Message: Send PM GB Post
40 / M / Canada
Offline
Posted 5/11/08
In Kyo Kara Maoh, when Yuuri is about to fall and Wolfram saves him just in time. Yuuri tells him to be careful or Wolfram might fall, too which Wolfram replies "then we will fall together." I thought that this was one of the most romantic expressions of love I have heard in a long time.
271 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F
Offline
Posted 5/12/08 , edited 5/12/08

angelheaven121314 wrote:



what manga is this


it's Beast Master, it was said earlier
426 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Somewhere over th...
Offline
Posted 5/12/08

dogz09 wrote:


Tomoe-chan wrote:


dogz09 wrote:


Tomoe-chan wrote:


Legend_of_pie wrote:


Tomoe-chan wrote:


miss_xs wrote:

&nd this isn´t really a love confession but its so cute right!


OMGOODNESS what chapter is that????



what manga is that from?

Is it an anime? O.o...


This is the manga...it is called Kamichama karin Chu But the tv series is Kamichama Karin hehe!!



What chapter is this???


Its chapter 15




ariagtou!!! I've read it and it's so kawaii!!!


Yep!! it is one of my favorite mangas LOL

First  Prev  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  Next  Last
You must be logged in to post.