First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
Post Reply siapa kat sini suka kacau org?
Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 11/2/08
kalau org yg kena kacau tu buaya darat takper

sy sokong kalau dier kena kacau

bukan setakat tu jer,kalau nak rembat sekali pun tak per

mmg kena pada tempatnya.

sy anti buaya darat bcuz

semua dier nak kebas

sy langsung tak der peluang nak berkenalan
Posted 11/2/08
xper satu hari nanti amir kena belajar seni mempertahankan diri
Malaysian
8561 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia
Offline
Posted 11/2/08
Aku ske kacau org, t'utama kekwn aku...ske sgt cakap pasal boyfriend....
Posted 11/2/08
oooo NikiWiki ni lelaki rupenye
Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 11/2/08 , edited 11/2/08
niki perempuan lar
Posted 11/2/08
uiiksss??? tengok profile dia~~~~~~
Posted 11/3/08
ada sorang kawan aku muka cam cina tapi islam....mmg bangsa dia melayu....

aku panggil dia cina

wahahahhaha
Malaysian
1010 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Malaysia
Offline
Posted 11/3/08
Kacau orang la paling aku ske...........
Buat mase ni aku x ingt aku pnah kaco orng ke x..
Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 11/3/08
tak baik kacau orang

buat dosa kering jer
Malaysian
994 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Cyberjaya
Offline
Posted 11/5/08
"kacau" tu hanya istilah
niat di hati, hanyer nk mengusik...XD
Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 11/5/08
eyer,saya tau

mula-mula mengusik

lepas tu bergaduh

lepas bergaduh

bertembuk dan main tarik rambut
Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 11/5/08

crunchyrolltomodachie wrote:

uiiksss??? tengok profile dia~~~~~~


yeps

utk memastikan kesahihan kata-kata dier dan menjadi elibi kpd kenyataan saya

kat dunia internet yang

tiada sempadan nie

mcm-mcm orang boleh buat

utk buat sesuatu,pihak yang terbabit akn cuba

memberi maklumat diri yang palsu

utk mengelakkan diri dari kena cekup

masa tengah buat kegiatan jenayah



Posted 11/5/08

UCHIHAMADARAWARRIOR wrote:

yeps

utk memastikan kesahihan kata-kata dier dan menjadi elibi kpd kenyataan saya

kat dunia internet yang

tiada sempadan nie

mcm-mcm orang boleh buat

utk buat sesuatu,pihak yang terbabit akn cuba

memberi maklumat diri yang palsu

utk mengelakkan diri dari kena cekup

masa tengah buat kegiatan jenayah



sahih ke x?

Chaos Mod
11975 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / At Secret Akatsuk...
Offline
Posted 11/5/08
yer
Malaysian
8561 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Malaysia
Offline
Posted 11/10/08
Aku pompuan lar...
First  Prev  1  2  3  4  Next  Last
You must be logged in to post.