First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
do you guys do house chore??
2364 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / planet earth
Offline
Posted 5/4/08

megumiyukiko wrote:


kekichan wrote:


megumiyukiko wrote:


kekichan wrote:

just curious...cause i live alone in my house....

i got this habit where i love to do house ch ore during night time~~ and also when im angry or sad..

i love to do house chore while listening to music and sing along with it..

it's a good way to relief stress


totally agree!except that i don't live alone.
i love to clean at night. im like a vampire, i sleep in the morning then do stuffs at night.
yeah, its a good stress reliever since i don't have to think much.^_^


yeah~~ cause the environment is totally different.. cool and calm~~ but its a pain to do it alone


yep, especially if they are not helping at all and they're the ones making the mess. and you do it EVERY TIME.
like my bro, he makes all the mess, i clean up all the mess. fair world.


hahaha.. thsnk god my bro stay in a dorm.... so whatever i do, i have to clean it myself.. but once he got holiday.. things will get worse, cause he's a lazy bug..
5021 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / F / berrytopia♥
Offline
Posted 5/4/08
yea.....
7025 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / bed
Offline
Posted 5/4/08

kekichan wrote:


megumiyukiko wrote:


kekichan wrote:


megumiyukiko wrote:


kekichan wrote:

just curious...cause i live alone in my house....

i got this habit where i love to do house ch ore during night time~~ and also when im angry or sad..

i love to do house chore while listening to music and sing along with it..

it's a good way to relief stress


totally agree!except that i don't live alone.
i love to clean at night. im like a vampire, i sleep in the morning then do stuffs at night.
yeah, its a good stress reliever since i don't have to think much.^_^


yeah~~ cause the environment is totally different.. cool and calm~~ but its a pain to do it alone


yep, especially if they are not helping at all and they're the ones making the mess. and you do it EVERY TIME.
like my bro, he makes all the mess, i clean up all the mess. fair world.


hahaha.. thsnk god my bro stay in a dorm.... so whatever i do, i have to clean it myself.. but once he got holiday.. things will get worse, cause he's a lazy bug..


hahaha!i guess most boy are lazy by the nature. he gets on my nerves sometimes tho. hahaha!
Posted 5/4/08
Yes
47458 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Birmingham
Offline
Posted 5/4/08
No, practically everything is done for me, all I have to do is maintain a tidy room.
1185 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / UK
Offline
Posted 5/4/08
nope no chores for me
5103 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / M / Winnipeg, Manitob...
Offline
Posted 5/5/08
oh yeah.... don't remind me...lol! *just taking a break! XD
96832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
M / Canada
Offline
Posted 5/5/08
I'm like a maid.. OMG
4196 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Al Ain, Ae
Offline
Posted 5/6/08
~no way
4707 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Philippines
Offline
Posted 5/6/08
sorry but a bit laid out...
17733 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Sweet Land =-^-^-...
Offline
Posted 5/6/08
of course...I don't like to see that our house is being too dirty
6088 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / M / piNas!
Offline
Posted 5/9/08
no
11536 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ^^
Offline
Posted 5/9/08
i have 2 do lots of things lol ...
and i dnt get paid so sad
Posted 5/9/08
sometimes.... I dont leave everything to our maids....
4744 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / the land of boredom
Offline
Posted 5/9/08
no, since we have maids..
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  Next  Last
You must be logged in to post.