First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
Junjou Romantica, love or hate?
301 cr points
Send Message: Send PM GB Post
29
Offline
Posted 5/4/08 , edited 5/8/08
Haha, actually... I love it xD!! I read the manga =P And yes, I'm a.. yaoi fan =[ Hope people don't hate me for it... But not only that, the anime itself is still like... light yaoi =/ Which makes it more enjoyable to watch because the whole anime is done so well xD
5631 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / M / [PoT] Devil Akaya!
Offline
Posted 5/4/08
hate it
26782 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / ...♥
Offline
Posted 5/4/08
i ~<3 it~~~~ i was so happy when i found out they were gonna make it an anime~~~lol everyone seems confused with it tho....don't realize its 3 different couples that are gonna show up >.> anyways~~ i love it!!! more yaoi-ness for mi =D
183 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / M
Offline
Posted 5/4/08
love it !!! very interesting
185 cr points
Send Message: Send PM GB Post
33 / M / Mexico
Offline
Posted 5/4/08
I love it, i havent seen this kind of cute anime since gravitation
1832 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / F / Canada
Offline
Posted 5/4/08
I LOVE it!!!
The first four episodes were amazing.
I can't wait to see more.
Posted 5/4/08
It's So-So. If you like some Young guy who thinks he's straight but turns gay because of some random older guy who makes love romance and is in love your with older brother and turns out your brother is Bi and falls in love with a girl and the older guy needs the young guy for comfort... and sex... then yeah you might like this.

To me it's like another random yaoi romance everyone will forget about one day. Actually wish they mixed it up with something like some fighting action or mystery or something to make it more lovable.
8512 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/4/08
i luv dis anime. its like one of da best if u like romance n yaoi
180 cr points
Send Message: Send PM GB Post
46
Offline
Posted 5/4/08
i think, i like it so far. :]
334 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / on my futon
Offline
Posted 5/4/08
I would venture to say that I love it so much I'd give up my best friend just to have the rest of the subbed episodes.
558 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/4/08
<3 it~~ since i'm one of those yaoi fangirls though its not as good as the manga..
652 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Canada
Offline
Posted 5/4/08

kujins wrote:

I would venture to say that I love it so much I'd give up my best friend just to have the rest of the subbed episodes.


Hahaha! I feel bad for your best friend xD
1083 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / technically?
Offline
Posted 5/4/08
I love it *fangirl squeal* but then again I like most yaoi; I usually go for the harder stuff but this ones more cute than a turn-on
6811 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Planet Earth
Offline
Posted 5/4/08

misc_tokyo wrote:

Haha, actually... I love it xD!! I read the manga =P And yes, I'm a.. yaoi fan =[ Hope people don't hate me for it... But not only that, the anime itself is still like... light yaoi =/ Which makes it more enjoyable to watch because the whole anime is done so well xD


haha yeah..........that's the only reason why I can watch it....because it's light yaoi..........hard yaoi...smut...pure pure hardcore smut...........>.>''' I have to stay away from it.....*headdesk*
1083 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / technically?
Offline
Posted 5/4/08

4rchX4ngel wrote:

hate it


well thats cuz u suck and cnt appreciate good yaoi
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  Next  Last
You must be logged in to post.