First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
Post Reply pairing of Chinen Yuuri to Hagiwara Mai
Member
341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 11/8/08
NO WAY....... i mean no way!!!!!!!! chii chan is waaaaaaaay cuter...NE!!!!!
6873 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Wishing to be in...
Offline
Posted 11/8/08
grrr D:
i dont like this couple D:!!
man naos im jealous of Mai~! XD
Posted 11/18/08
chinen and mai?sure why not
i think they look cute 2gether..
Member
4037 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / philippines
Offline
Posted 11/29/08
i think the girls are all cute but there's a feeling that they are not that a good girl type of a girl just my opinion.. haha..no offense..
Member
4213 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Philippines
Offline
Posted 11/30/08 , edited 11/30/08
ne~ minna-san. it's better if WE are the ones who will be paired with him ne? hoho! FAITO!! (^o^)/
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 12/1/08

hei_rii wrote:

Hrmm.. i think they look quite good together. xD Though...Chii said he's not into dating right now. haha. ow ow. i saw this on the site the thread starter gave:

The site made lots of JE and H!P pairings. but these two are the ones i think is the best.



Oh please don't kill me! haha. this is just my opinion people. (^-^)v piisuu!


hahah yeah but!!!!!!
MY DAIKi is.. i think cuter for My favorite CHISATO hahahaha!!!!
i always like.. they're gonna be cute in a drama ne?
pairings~
like
chi X mai
Dai X chisa!
hahaha
GUYS DONT KILL ME OK!
hahahaha just for drama!
DEMO DAIKI IS MINE MWAHAHAH!! [evil laugh]
LoL hahaha! jk jk!~
Moderator
7489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Daiki, Fuma & Mas...
Offline
Posted 12/1/08

capika93 wrote:

chinen and mai?sure why not
i think they look cute 2gether..


uwaaaaa capika chan!!!
i luvs ur avatar pic!!! My Daiki and My Fav. Chisato!!
hahaha! SAME SAME!!!
kyaa! gomen!! im going insane hahaha
Member
24542 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / With my husband J...
Offline
Posted 12/16/08 , edited 12/16/08
i think they would make a cute couple! their both adorable!! and im starting not to like yuuri anymore...its all his fans fault...their crazy...dont get jelous just because its rumored he has a gf...if he has one SO WHAT! its not like wut his fans say will change his feelings about his gf right and if ur a fan of jhonny's u should all kno that they cant have gfs until their 20-25 so i dont think yuuri is gonna get a gf anytime soon


and look how cute and talented he is! i dont wanna stop liking him just cause his fangirls are maniacs
Member
5203 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Philippines
Offline
Posted 12/19/08
oh well..!
all i can say is im not jealous but im angry but in the sense that im just calm


~SIGH~
Member
319 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / philippines
Offline
Posted 12/29/08
like ilcy1e2!!!

kawashima umika is so cute girl!!!

but i like what does the heart of chinen wants!!!
i'll support him all the way!!!

ilovechinen






Posted 1/18/09
cute?yae only on da second picture.
*sorii.
i dun lyk her.
errr
h8 her!
muahaha!

MR jealous attackts AGEN!

no.no.no!
cant it be yama-chan?
lol.
no kissng!!
puahaha!
but NO WAY.
i rili dunt lykk!!!
and she luks OLd.
*soriii agen
its just 4 me.
**waaah! supppport mEEEE!!!!
XDXDXD
Member
18 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F
Offline
Posted 1/18/09
Maimai is my favorite in ℃-ute and all, but if she was ever dating Chinen I would rip up all of my Maimai goods! ミ\(>□<)/彡
However, she's only 12... so I don't think that would happen. ☆
・゜*:,。:・*゜*。,:・○☆ 知念くん 私が待ってください ☆○・:、。*゜*・:。、: *゜・
Member
160 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / No where freaks o...
Offline
Posted 3/1/09

makinosan14 wrote:

:crazy: >>woah!!! i'm jealous!! but if they are really meant for
each other there's nothing we can do about it<<


I actually made a video of mai and ryutaro together here's the link
http://www.youtube.com/watch?v=MAYPPIaHcaM
it's about taiga kyomoto (johnny's jr.) and chisato okai
the second couple is mai and ryutaro
the 3rd is ryosuke and airi sorry if some couples of you
Member
160 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / No where freaks o...
Offline
Posted 3/1/09

TheAnna18 wrote:

Maimai is my favorite in ℃-ute and all, but if she was ever dating Chinen I would rip up all of my Maimai goods! ミ\(>□<)/彡
However, she's only 12... so I don't think that would happen. ☆
・゜*:,。:・*゜*。,:・○☆ 知念くん 私が待ってください ☆○・:、。*゜*・:。、: *゜・


I actually made a video of mai and ryutaro together here's the link
http://www.youtube.com/watch?v=MAYPPIaHcaM
it's about taiga kyomoto (johnny's jr.) and chisato okai
the second couple is mai and ryutaro
the 3rd is ryosuke and airi sorry if some couples of you
Member
160 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / No where freaks o...
Offline
Posted 3/1/09

-Music-Kisses- wrote:


chinenyuurilover wrote:


-Music-Kisses- wrote:


chinenyuurilover wrote:

she's totally cute for chinen ..DEMO...WWWWWWWWWWHHHHHHHHYYYYYYYY????????...

i didnt do sumthing wrong did I.. ..LOLzzz...and umm..she's too cute for MY chinen. <_<; .why not be with RYUTARO ryt..?


AGH NO NO NO RYUTARO IS MINE NEVER EVER EVER !!! MAI MUST NOW DIEEEE !!!!
You too if you don't shut up ¬_¬ *Smashes stuff*


haha..why don't U go shut up!!..i don't care abt U and Ur fuckin' ryutaro..so put a DAMN sock in it WOMAN..well if U R a woman..HAHAHA..sorry..i hve ANGER problems..mwuhahahaha..XD


TTOTT

I actually made a video of mai and ryutaro together here's the link
http://www.youtube.com/watch?v=MAYPPIaHcaM
it's about taiga kyomoto (johnny's jr.) and chisato okai
the second couple is mai and ryutaro
the 3rd is ryosuke and airi sorry if some couples of you
First  Prev  1  2  3  4  5  6  Next  Last
You must be logged in to post.