Created by flipangel_88
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
Post Reply Who's the HOTTEST Night Class male character?
Member
3919 cr points
Send Message: Send PM GB Post
76 / F
Offline
Posted 5/13/08
I'm loyal to my Shiki-sama!~ *fangirl intonation*
I'm subconsciously attracted to him. *screams 'kyaaaa!~' out loud*
Member
489 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / 黒主学園、月の寮
Offline
Posted 5/13/08
shiki is LOVE(: aido is cute. kain is.. erm.. aido's cousin xD
8505 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/13/08
all of them but zero is the hottest
14887 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Dri Thru
Offline
Posted 5/13/08
HAHA All of them are hot and Zero of course but ITS KANAME WHO'S THE HOTTEST!!!!!! KANAME IS SUCH A SEXY BEAST!!*fangirl intonation* heres the truth
Member
76131 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F
Offline
Posted 5/13/08
all of them but kaname senpai is the hottest kyaaa *fangirlism here*

5341 cr points
Send Message: Send PM GB Post
28 / Southern Cali.
Offline
Posted 5/13/08 , edited 5/13/08

kagome-san wrote:

HAHA All of them are hot and Zero of course but ITS KANAME WHO'S THE HOTTEST!!!!!! KANAME IS SUCH A SEXY BEAST!!*fangirl intonation* heres the truth


well I have to give it to you, Im a Cain fangirl, but that Kaname picture is so freaking crazy HOT! ... Im getting hot flashes just by looking at it LOL ^_^
Member
9525 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / who knows o___o
Offline
Posted 5/14/08
i like shiki the best!!... and takuma too ^^
Member
1393 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 5/14/08
KYA!!!
shiki is so~ cute..
^^
Member
18587 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F
Offline
Posted 5/14/08
kaname~!!
Member
12062 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F
Offline
Posted 5/14/08
Takuma... omg soooo hot... but yeah Kaname is sexy
Posted 5/14/08
K - A - N - A - M - E ! ;D
Member
2982 cr points
Send Message: Send PM GB Post
21 / F / Singapore
Offline
Posted 5/15/08
all of them are so cute! but my favs are kaname (HOT!!), aidou (KAWAII!!), shiki (for some reason im juz "drawn" 2wards him lols)
Posted 5/16/08

flipangel_88 wrote:


demonsabre wrote:

akatsuki


YAY! another Cain supporter!


thanks
Member
301 cr points
Send Message: Send PM GB Post
34 / F / Malta
Offline
Posted 5/16/08 , edited 5/16/08
kaname and shiki lol

but if we added zero is the hotess
Member
540 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Atlanta Georgia
Offline
Posted 8/1/08
senri is kinda hot too :] but kaname is hotter.
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  Next  Last
You must be logged in to post.