First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
Japanese/ Tiawainese/ Korean WHICH ONE HAS BETTER KISSERS?
7519 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / Quimbley Manor, H...
Offline
Posted 5/5/08

bookworm2755 wrote:


yourdaddyy wrote:

I haven't seen a real JUICY japanese kiss yet. the most memorable ones i can remember are in korean [goong<3] and taiwanese [mike & rainie :D]


ditto. ariel and joe had so pretty nice kisses in TKA too. (that was the only reason i finished watching the drama! )


their kisses are soooo cute!... i can feel their love!..nyahaha... i miss TKA now!...TT_TT
2064 cr points
Send Message: Send PM GB Post
22 / M / Edmonton, Alberta...
Offline
Posted 5/5/08
Taiwanese of course.
7010 cr points
Send Message: Send PM GB Post
25 / F / Philippines
Offline
Posted 5/5/08
def. Taiwanese..

Mike He!!
50794 cr points
Send Message: Send PM GB Post
24 / F / Australia
Offline
Posted 5/5/08
All have good kissers. Especially there are so much good Taiwanese kissers.
254 cr points
Send Message: Send PM GB Post
48 / F / japan
Offline
Posted 5/5/08
all of them i guess!!
201 cr points
Send Message: Send PM GB Post
31 / F
Offline
Posted 5/5/08
for me, its the taiwanese cause most of japanese and korean's drama, they all just do the smack thing... wherein they just make their lips touch but no movements at all.. haha!
3034 cr points
Send Message: Send PM GB Post
F / California
Offline
Posted 5/5/08
I wouldn't know.
279 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / scarborough
Offline
Posted 5/5/08
taiwanesee ! =]
1902 cr points
Send Message: Send PM GB Post
26 / F / p
Offline
Posted 5/5/08
joe cheng from taiwan
10637 cr points
Send Message: Send PM GB Post
27 / F / cali
Offline
Posted 5/5/08

princessryomaechizen wrote:

just wondering.....

in my opion it's either tiawan or japan.

i mean in tiawan we have mike he who is a HOT kisser
and as for japan most of their kiss is pretty good

as for korean.....well all they do is put their lips together....


Oh actually, if you've seen the korean movie "I'm a Cyborg, But That's OK"... the characters really kiss! it looks pretty passionate too... hahaha
although I agree about the putting their lips together and freezing for the camera... hahaha
4196 cr points
Send Message: Send PM GB Post
23 / F / Al Ain, Ae
Offline
Posted 5/5/08
taiwanese..cuz i've seen a lot of em..
649 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / Candyland
Offline
Posted 5/5/08
I pick taiwanese ^_^
464 cr points
Send Message: Send PM GB Post
Offline
Posted 5/6/08
Hmmm. This one goes to the Taiwanese.
412 cr points
Send Message: Send PM GB Post
30 / F / MALAYSIA
Offline
Posted 5/6/08
i dont know....
hahaha...
1442 cr points
Send Message: Send PM GB Post
20 / F / Philippines
Offline
Posted 5/6/08
taiwanese
First  Prev  1  2  3  4  5  6  7  8  Next  Last
You must be logged in to post.